
Παιχνίδι για… λίγους
Σε power game για όλο και πιο λίγους μεταβάλλεται σταδιακά η εγχώρια αγορά των media units καθώς το 95% αντιστοιχεί στους 4 μεγάλους διεθνείς ομίλους επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε power game για όλο και πιο λίγους μεταβάλλεται σταδιακά η εγχώρια αγορά των media units καθώς το 95% αντιστοιχεί στους 4 μεγάλους διεθνείς ομίλους επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπέκτησε τελικά η αγορά Επικοινωνίας ένα συνομιλητή, το νέο υφυπουργό Επικρατείας, αρμόδιο για τα κρατικά Μέσα, Σίμο Κεδίκογλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη νέα σεζόν το Champions League θα παίζει στη Nova με τη φωνή του κορυφαίου σχολιαστή, του Χρήστου Σωτηρακόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝα εμπνεύσει τον κάθε άνθρωπο που αγαπάει τον αθλητισμό, ώστε να πετύχει τη δική του στιγμή μεγαλείου, έχει σαν στόχο η νέα καμπάνια της Nike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας στους 4 marketing managers εταιρειών στο Ηνωμένο Βασίλειο εμφανίζεται αδιάφορος ή και δυσαρεστημένος από τη συνεργασία του με τη διαφημιστική του εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH προώθηση του ελληνικού τουρισμού έχει άμεση ανάγκη από οργανωμένες επικοινωνιακές ενέργειες και εξειδικευμένη γνώση, σύμφωνα με όσα ξεκαθαρίζει η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικό διαγωνισμό με κονδύλι 546.000 ευρώ προκήρυξε η περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Αντικείμενο, φυσικά, η τουριστική προβολή των εννιά νησιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAκόμη ένα τηλεoπτικό ντέρμπι μεταξύ Sila και Παρά Πέντε έλαβε χώρα το βράδυ της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook πραγματοποιούν οι Skylogic και Forthnet, προσφέροντας σαν επιβράβευση δωρεάν Forthnet Satellite Broadband και Nova Start Pack για ένα χρόνο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θανάσης Παπαμιχαήλ γράφει ότι η διαφημιστική αγορά ακολουθεί μοιραία και αγεληδόν τις άλλες αγορές στο σπιράλ πτώχευσης και παρακμής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση των «Αρχών για την Αειφόρο Ασφάλιση» του UNEP FI, ο Γιάννης Ρούντος, Δ/ντής Δημοσίων Σχέσεων & ΕΚΕ του Ομίλου Interamerican μίλησε για το υπεύθυνο επιχειρείν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ιστορία της Άμστελ στην Ελλάδα, που μετρά περίπου 50 χρόνια, αποτελεί το βασικό concept της νέας καμπάνιας της μπίρας, που υπογράφει η Tribe σε παραγωγή της Stefi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory