
Δράση της NIVEA SUN στον Σχοινιά
Κάνοντας την υπόσχεσή της… πράξη, η NIVEA SUN πραγματοποίησε με επιτυχία, τη Δευτέρα 23 Ιουλίου, δράση εθελοντικού καθαρισμού της παραλίας του Σχοινιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνοντας την υπόσχεσή της… πράξη, η NIVEA SUN πραγματοποίησε με επιτυχία, τη Δευτέρα 23 Ιουλίου, δράση εθελοντικού καθαρισμού της παραλίας του Σχοινιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα του νέου brand αναπτήρων Miss BiC® αυστηρά για γυναίκες, διοργάνωσε η North Star Communication Unlimited, σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, στο ξενοδοχείο Semiramis της Κηφισιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο εικαστικό, που φαντάζει τρισδιάστατο, κυκλοφορούν πλέον τα φορτηγά της ελληνικής αλυσίδας supermarket, My Market.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα σύνθεση του επταμελούς Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΤ Α.Ε., ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Mega συνέχισε να κρατά την πρωτιά στη ζώνη του prime time, με τα \"Παρά Πέντε\" και \"Sila\" να εναλλάσσονται στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απάντησή της σε διαδικτυακό δημοσίευμα, αναφορικά με το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, έδωσε μέσω ανακοίνωσης η McCann Erickson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH κρίση που βιώνει η χώρα αποτελεί το μείζον θέμα σε κάθε σπίτι σήμερα και ο Σταύρος Θεοδωράκης, μέσα από την εκπομπή \"Πρωταγωνιστές\", θέλησε να παρουσιάσει μια άλλη διάσταση του προβλήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι σπουδαστές Fashion Design του ΑΚΤΟ Αθήνας & Θεσσαλονίκης παρουσίασαν τις δημιουργίες τους, σε ένα εντυπωσιακό fashion show, την Πέμπτη 28 Ιουνίου, στο κεντρικό campus του ΑΚΤΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαιχνίδι με τους φιλάθλους έκαναν τα M&M\'s, ντυμένα στα χρώματα της Εθνικής Ελλάδας, στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Πάμε να τους Φάμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media και η Weekly Finance προχώρησαν σε στρατηγική συμμαχία, με αντικείμενο την από κοινού εκμετάλλευση του Fpress.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ηλίας Παπαδόπουλος, Business Executive Manager Coffees της Nestlé Ελλάς, μιλάει για την νέα καμπάνια του NESCAFÉ Frappé και σημειώνει πως αγγίζει όλους όσοι δεν επαναπαύονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory