ΕΡΤ: Ενστάσεις, απάντηση και εισαγγελική παρέμβαση!
Μετά την ερώτηση των Βουλευτών της Δημοκρατικής Αριστεράς για το θέμα ΕΡΤ-Champions League και την απάντηση της Κρατικής Ραδιοτηλεόρασης, ήρθε και η εισαγγελική παρέμβαση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την ερώτηση των Βουλευτών της Δημοκρατικής Αριστεράς για το θέμα ΕΡΤ-Champions League και την απάντηση της Κρατικής Ραδιοτηλεόρασης, ήρθε και η εισαγγελική παρέμβαση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα μεγαλύτερα μουσικά ραδιοφωνικά brands του κόσμου, ετοιμάζονται να υποδεχτούν Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έπειτα από τη σύναψη συμφωνίας των Fresh 88.6 και Όασις 98.0 με τον Γαλλικό Όμιλο NRJ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη θέση του Γενικού Διευθυντή της Pollen προωθήθηκε ο Αντώνης Κελαϊδής, ο οποίος βρίσκεται στην εταιρεία από το 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρα από δράσεις με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για την \"Κιβωτό του Κόσμου\", οργανώνει η Wind Ελλάς στο πλαίσιο της χορηγίας της στον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών και στους Αγώνες Δρόμου 5 & 10 χλμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα εταιρεία της V+O, Bakers Digital Communication, ανέθεσε η Lenovo την επικοινωνία της σε επίπεδο social media και digital PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Universal Media ανέλαβε τον χειρισμό του media λογαριασμού της εταιρείας επίπλων Neoset, ενώ αναμένεται η ανακοίνωση και για το δημιουργικό λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια απόφαση που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για την συνδρομητική τηλεόραση και τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην γηραιά ήπειρο πήρε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Κι όλα ξεκίνησαν από μια pub στο Portsmouth…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒελτιωμένο κατά 48% ήταν το ρεκόρ επισκεψιμότητας που κατέγραψε για τον Σεπτέμβριο του 2011 το skai.gr σε σύγκριση με το προηγούμενο, που είχε σημειωθεί τον Ιούλιο του ίδιου έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στο τηλεοπτικό κοινό να \"Ζήσει το Πάθος του στη Nova\", απηύθυνε η πρώτη ψηφιακή πλατφόρμα στην Ελλάδα, στη διάρκεια παρουσίασης του νέου της προγράμματος για τη σεζόν 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH DDB Athens επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια των Multirama, που έχει κεντρικό μήνυμα το κλασικό πλέον \"Tech it easy\" και πρωταγωνιστή το Booth με τις... ερωτήσεις του!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alfa Romeo, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για περισσότερη διαδραστικότητα, ξεκινά την παρουσία της στο Facebook, ανοίγοντας ένα κανάλι επικοινωνίας με τους φίλους της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά από δημιουργικές διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο, αριθμεί στο ξεκίνημα του φετινού φθινοπώρου η Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory