Συνεργασία της Honda με τη Forthnet
Η Honda ανέθεσε στην ομάδα Online Marketing της Forthnet την online προβολή της, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία τους με έναν πρωτότυπο και με οικολογικό χαρακτήρα διαγωνισμό στο facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Honda ανέθεσε στην ομάδα Online Marketing της Forthnet την online προβολή της, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία τους με έναν πρωτότυπο και με οικολογικό χαρακτήρα διαγωνισμό στο facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος της Οργανωτικής επιτροπής των Marketing Excellence Awards 2011 Νίκος Ματθαίος μιλάει στο advertising.gr για τη φετινή διοργάνωση, που παραμένει ανοιχτή για δηλώσεις συμμετοχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά below-the-line ενεργειών σχεδίασε και υλοποίησε η Unlimited Creativity για τη Nivea, στο πλαίσιο εορτασμού των 100 χρόνων της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ mscomm ανέλαβε τη μελέτη, το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου shop-in-shop της σειράς ηλεκτρικών συσκευών Luce της Hotpoint, εμπορικό σήμα της εταιρείας λευκών συσκευών Indesit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασίες μεταξύ εταιρειών φαίνεται πως \"γεννάει\", μεταξύ άλλων, η πρόσφατη επίσκεψη του Sir Martin Sorrell στην Ελλάδα, τη στιγμή που έτερος διεθνής όμιλος ετοιμάζεται να \"εισάγει\" νέο \"μαγαζί\"!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παράταση της σύμβασης της ΕΡΤ με τη διαφημιστική εταιρεία karamella κατά έξι μήνες, δηλαδή μέχρι και τις 4 Απριλίου 2012, αποφάσισε το Δ.Σ. της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εγκαίνια του μεγαλύτερου φωτοβολταϊκού πάρκου στον κόσμο σε χώρο αεροδρομίου, οργάνωσαν οι Pepper–All About Events και Spot JWΤ για λογαριασμό του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μέλη προσέθεσε στο group συνεργαζόμενων εταιρειών της η ΕΔΕΕ, με την UON να εντάσσεται στον Τομέα Δημοσίων Σχέσεων και την Communication Factory σε αυτόν της Διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα προσφορά των καταστημάτων Εντός για τα στρώματα, προβάλλει με μια νέα καμπάνια η Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο spec της Εθνικής Τράπεζας έχει μπει στην τελική του ευθεία και οι εταιρείες που συμμετείχαν, αναμένουν με αγωνία τα αποτελέσματα. Προς αρχές Νοέμβρη η προκήρυξη του διαγωνισμού του ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lamda Development, η EKO και η Eurobank παρουσιάζουν το λανσάρισμα της νέας κάρτας προνομίων YES Visa, το οποίο ανέλαβε μετά από spec η Tribe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικό αφιέρωμα στην Ελλάδα, στην οικονομία της και στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για τη βελτίωσή της, πραγματοποίησε στις 28/9 η Wall Street Journal Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory