Διαγωνισμός της ΕΛΕΔ για το travelplanet24
Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Απριλίου, ένας μεγάλος διαγωνισμός από την travelplanet24, που φέρει το slogan «Μετά το χωριό… πάμε Ευρώπη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται από τις αρχές Απριλίου, ένας μεγάλος διαγωνισμός από την travelplanet24, που φέρει το slogan «Μετά το χωριό… πάμε Ευρώπη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα πρόγραμμα εκμάθησης μαγειρικής, που έχει καθηγητή τον chef Γιάννη Λουκάκο κι ονομάζεται Ηellmann\'s Academy, δημιούργησαν οι OgilvyOne και Hellmann’s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποτροφίες στα προγράμματα του τεχνολογικού ινστιτούτου ΑΙΤ, προσφέρει η Οργάνωση Γη σε στελέχη ελληνικών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) και Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή βρέθηκαν για ακόμη μια φορά την Πέμπτη «Οι Βασιλιάδες» του Mega, με το τηλεοπτικό κοινό να έχει δείξει εξ αρχής την προτίμησή του στο συγκεκριμένο σίριαλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αλλαγή της διαφημιστικής του καμπάνιας και της εμπορικής του επωνυμίας (brand), προχώρησε ο Όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσημος Χορηγός της Ιταλικής Εθνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (CONI) θα αποτελέσει η Fiat, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την προμήθεια οχημάτων το διάστημα 2012-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον διαδικτυακό αέρα βρίσκεται, ήδη, το site του νέου Flora Soft με βούτυρο, το οποίο δημιούργησε η Solid, στο πλαίσιο της συνολικής της συνεργασίας με το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διήμερο 27-28 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί στο HUB Events το 1ο Gaming Forum του ΑΙΤ, σε συνεργασία με το British Council και μεγάλο χορηγό την hellas online.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην προτίμηση των τηλεθεατών κέρδισαν την Τετάρτη ο αγώνας του Champions League και οι «Bασιλιάδες», αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι οι τηλεθεατές είναι πιστοί οπαδοί συγκεκριμένων προγραμμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη λειτουργία μιας ιστοσελίδας, που έχει διαμορφωθεί ειδικά για τις απαιτήσεις των εκλογών, ανακοίνωσε η εταιρεία παροχής υπηρεσιών mobile marketing Yuboto.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ελληνική γαστρονομική παράδοση παρουσίασε στην Ουάσινγκτον η Πρεσβεία της Ελλάδας στις ΗΠΑ, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Διατροφή και προϊόντα του Ελληνικού Πάσχα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, το Mike Judge’s Beavis & Butt-head, επιστρέφει στο MTV την Πέμπτη 19 Απριλίου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory