ΣΕΤΕ: Στην προεδρεία του ΔΣ των AM/UNWTO
Στην Προεδρεία του Διοικητικού Συμβουλίου των Affiliate Members του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΑΜ/UNWTO), εξελέγη ο ΣΕΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Προεδρεία του Διοικητικού Συμβουλίου των Affiliate Members του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (ΑΜ/UNWTO), εξελέγη ο ΣΕΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασία τους, ανακοίνωσαν οι Planet Interactive και ΣΚΑΪ για την διάθεση των εντύπων του τελευταίου σε ηλεκτρονική μορφή, μέσα από το e-na.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέλος στην υποχρεωτικότητα της δημοσίευσης των ισολογισμών στις εφημερίδες, βάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης, με το πολυνομοσχέδιο που κατέθεσε στη βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μάχη ανάμεσα στους Βασιλιάδες και το Πάμε Πακέτο, πραγματοποιήθηκε στο τηλεοπτικό πεδίο της Πέμπτης (22/3), με τη σειρά του Mega να αναδεικνύεται νικήτρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαγωνισμό μέσω της σελίδας του στο Facebook, που καλούντους ενδιαφερόμενους να αναδείξουν το μαγειρικό τους ταλέντο, πραγματοποιούν οι «Μύλοι Αγίου Γεωργίου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλεοπτικές μετρήσεις στην αγορά του Χονγκ Κονγκ συμφώνησε να παρέχει η Nielsen για το διάστημα 2013-2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται το νέο διαφημιστικό σποτ της σπουγγοπετσέτας Wettex Power 2σε1, με τις επαναστατικές λωρίδες Power Lines, που υπογράφει η McCann Erickson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πραγματικότητα είναι από την Παρασκευή το νέο iPad για την ελληνική αγορά, με την αλυσίδα Κωτσόβολος να το θέτει στη διάθεση των καταναλωτών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο εκδότης Μιχάλης Ανδρουλιδάκης ανακοίνωσε στους εργαζόμενους πως αναστέλει την κυκλοφορία της εφημερίδας, λόγω των οικονομικών προβλημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Τάκης Κιουσόπουλος, Communication Consultant και μια από τις σημαντικότερες μορφές στην εγχώρια αγορά διαφήμισης, προτρέπει τους πολιτικούς να γίνουν πιο ουσιαστικοί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συγκεντρωμένα σε ένα χώρο, αυτό του theCloset.gr, που αποτελεί τον νέο οδηγό αγοράς μόδας, βρίσκονται πλέον όλα τα αγαπημένα fashion items.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Αριστείδη Αντονά, από το γραφείο Antonas Office, με την ΙΚΕΑ, έλαβε διάκριση στη διοργάνωση ReMap3 του περασμένου φθινοπώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory