Η παγκόσμια καμπάνια της Βρετανίας
Το VisitBritain, παρουσίασε στα μέσα Ιουνίου μια, ύψους 100 εκατ λιρών, παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τέσσερα εκατομμύρια επιπλέον επισκέπτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο VisitBritain, παρουσίασε στα μέσα Ιουνίου μια, ύψους 100 εκατ λιρών, παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τέσσερα εκατομμύρια επιπλέον επισκέπτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες διεκδικούν το λογαριασμό, ύψους 300.000 ευρώ, της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς, για την εκπόνηση τριών ετήσιων ερευνών κοινής γνώμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις και πλέον εβδομάδες, μετά την αίτηση του Alter για υπαγωγή στο άρθρο 99, ο οικονομικός διευθυντής του καναλιού, Θεοφύλακτος Οικονομίδης παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερα βραβεία σχεδίασης απέσπασε η Kia Motors στο νέο γερμανικό διαγωνισμό Automotive Brand Contest, που διοργανώθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Toyota αναδείχτηκε το πιο «πράσινο» brand παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η Interbrand και καλύπτει τις 10 μεγαλύτερες καταναλωτικές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα από τα πλέον έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη στο χώρο των τηλεοπτικών παραγωγών, ο Πίτερ Γκραμπ, αναλαμβάνει καθήκοντα γενικού διευθυντή στην ENA Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με το online πολυκατάστημα Get It Now ξεκίνησε η εταιρεία Performance Marketing του ομίλου Thinkdigital, ForestView.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το spec του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου με τις Αshley & Holmes, Άrrow και Γνώμη + DRAFTFCB να «μοιράζονται» τον λογαριασμό για το δημιουργικό και την Initiative να αναλαμβάνει τα media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο site, που είναι αφιερωμένο στη \"μυστική\" πλευρά του αθλητισμού και ονομάζεται Sportspaper.gr, λανσάρει η DPG Digital Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια Τράπεζα Πληροφοριών για την Οικονομία και τις Επιχειρήσεις, την Direction Business Reports, παρουσίασε η Direction Eκδοτικός Οργανισμός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη Civitas, στην οποία ασκούσε από το 2008 καθήκοντα γενικής διευθύντριας, αποτελεί η Πανδώρα Λυκούρη, καθώς μετακινείται στη Millward Brown Optimor με έδρα τη Ν. Υόρκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της TBWA ενισχύει την παρουσία του στη διαφημιστική αγορά της Ελλάδας, με το λανσάρισμα της ΜΑΒ-Hellas, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory