
ΟΤΕ: Διακρίσεις στα βραβεία Χρήμα-Γεώργιος Ουζούνης
Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο ΟΤΕ, κατά την 9η τελετή απονομής των επιχειρηματικών βραβείων «Χρήμα–Γεώργιος Ουζούνης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο ΟΤΕ, κατά την 9η τελετή απονομής των επιχειρηματικών βραβείων «Χρήμα–Γεώργιος Ουζούνης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με τη Δούκισσα Νομικού, η οποία θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της νέας της καμπάνιας, ανακοίνωσε η Herbalife.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 13 εταιρείες ή κοινοπραξίες κατέθεσαν προτάσεις την Τετάρτη για τον διαγωνισμό του διαφημιστικού προγράμματος της ΟΠΑΠ Α.Ε., όπως ανακοινώθηκε επίσημα από τον Οργανισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Βασιλιάδες» φαίνεται πως έχουν γίνει η αγαπημένη βραδινή συνήθεια των τηλεθεατών, σύμφωνα με όσα επιβεβαιώνουν καθημερινά οι μετρήσεις τηλεθέασης της Νielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTην ανοδική πορεία του palo.gr, καταδεικνύουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας, που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ανακοίνωσε η P&G, που δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την Ελληνική Ολυμπιακή Ομάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εκστρατεία «kids@safety: Internet, Κινητό και Παιδί», συνεχίζει και το 2012 η Wind Ελλάς για την ασφαλή χρήση του κινητού και του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία στους φίλους της Κωτσόβολος να ακούσουν ζωντανά τους δικούς τους ρεμπέτικους στίχους, στο πλαίσιο της καμπάνιας Εκπτώσεις για τα Σίδερα, προσφέρει η εφαρμογή της Lowe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται η Praktiker Hellas, παρουσιάζοντας το νέο e-shop της, που δίνει τη δυνατότητα αγορών σε 20 κατηγορίες προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε ρεκόρ τηλεθέασης, έσπασε για τρίτη συνεχή φορά στις ΗΠΑ το Super Bowl, που πραγματοποιήθηκε στην Ιντιανάπολις. Ποιες είναι οι διαφημίσεις που συγκροτούν το φετινό Top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπείγουσα επιστολή στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Χοσέ Μανουέλ Μπαρόζο, απέστειλε η ΕΣΗΕΑ, με αφορμή το ενδεχόμενο κατάργησης δημοσίευσης ισολογισμών στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε τη Δευτέρα (6/2) η σειρά του Mega «Πίσω στο Σπίτι», ενώ ακολούθησε το «Με λένε Βαγγέλη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory