Νέα εταιρεία media από τον όμιλο Marfin
Τη δημιουργία της MIG media, που έχει σαν στόχο την αγορά διαφημιστικού χρόνου για τις εταιρείες του Marfin Investment Group, ανακοίνωσε ο Όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δημιουργία της MIG media, που έχει σαν στόχο την αγορά διαφημιστικού χρόνου για τις εταιρείες του Marfin Investment Group, ανακοίνωσε ο Όμιλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή βρέθηκε και την Τετάρτη (14/3) η σειρά “Βασιλιάδες\" του Mega, καθώς έχουν κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό και κανείς δεν μπορεί να τους εκθρονίσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δυνατότητα να απολαύσουν απεριόριστο τηλέφωνο, γρήγορο ίντερνετ και μοναδικό τηλεοπτικό περιεχόμενο, μόνο με 53,90 ευρώ το μήνα, προσφέρει η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο Smartphone Sony Xperia S με οθόνη αφής 4,3 ιντσών και λεπτή σχεδίαση, διαθέτουν πλέον τα καταστήματα Public!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την είσοδο του στην ελληνική αγορά έκανε επισήμως ο Online Οδηγός Αγοράς Μόδας, theCloset.gr, με τη Thinkdigital να αποτελεί τον αποκλειστικό διαφημιστικό της αντιπρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση σε 350 εθελοντές Αθηναίους απέστειλε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα υποδοχής επισκεπτών, «THIS IS MY ATHENS».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2012» αναδείχθηκε πρόσφατα το νέο Fiat Panda και η Κορίνα Πατέλη-Bell, Corporate Communications Director της FGAH, μιλάει για αυτή τη διάκριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε το media spec της Eμπορικής Τράπεζας με τις Mediatech και Equinox να είναι αυτές που χαμογελούν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σαρωτικός ήταν για άλλο ένα βράδυ Τρίτης (13/3) ο Λάκης Λαζόπουλος, με το Αλ Τσαντίρι, αφήνοντας πίσω του τον αγώνα Ίντερ-Μαρσέιγ για το Τσάμπιονς Λιγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ενέργεια που επιμελήθηκε η H+K Strategies, ο Σάκης Ρουβάς εκπροσώπησε την Ελλάδα στη διεθνή διαδικτυακή καντάδα (Serenade) της Heineken!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Τρίτη 20 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, με θέμα «Από το ΕΓΩ της Ευμάρειας στο ΕΜΕΙΣ της κρίσης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση της ιστοσελίδας και αναβάθμιση των υπηρεσιών του, προχώρησε το γραφείο γνωριμιών OnePlusOne (www.oneplusone.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory