Προσφορά ΟΤΕ & COSMOTE σε κοινωφελείς οργανισμούς
ΟΤΕ και COSMOTE παρέδωσαν την Πέμπτη ποσό της τάξης των 550.000 ευρώ σε 12 κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά, αποδεικνύοντας την ευαισθησία τους σε αυτό τον τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΟΤΕ και COSMOTE παρέδωσαν την Πέμπτη ποσό της τάξης των 550.000 ευρώ σε 12 κοινωφελείς οργανισμούς για παιδιά, αποδεικνύοντας την ευαισθησία τους σε αυτό τον τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλεοπτικός νικητής της Τρίτης (6/3) ήταν ο Λάκης που κατάφερε να συγκεντρώσει για ακόμη μια φορά, πολύ υψηλά νούμερα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δυνατότητα πλήρους προσωποποιημένης μετάδοσης στον σχολιασμό του ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, προσφέρει για πρώτη φορά στους συνδρομητές της η Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια άγνωστη πτυχή της συμφωνίας του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ με τη Northern & Shell για την απόκτηση του περιοδικού ΟΚ! από τον πρώτο, αποκαλύπτει το advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον \"αέρα\" βρίσκεται η νέα ταινία που δημιούργησε η Euro RSCG Athens, σε συνεργασία με την 4th Floor Productions, για να επικοινωνήσει το TENA Care Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια σειρά δομικών αλλαγών προχώρησε το McCann Worldgroup, που έχει θέσει σαν στόχο να ενισχύσει τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πλήρη ανανέωση της ιστοσελίδας του, προχώρησε το Ευρώ-αμερικανικό Συμβούλιο Γυναικών ακολουθώντας τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Γενική Διευθύντρια Περιεχομένου & Πλατφόρμας, Ομίλου Forthnet Κατερίνα Κασκανιώτη μιλάει στο adbusiness για τη συνδρομητική τηλεόραση στη σημερινή Ελλάδα της ύφεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα περίπτερα της χώρας, θα βρίσκεται από την Τετάρτη (7/3) το νέο τεύχος του AllStar Basket, με το pre-game του τελικού Κυπέλλου και των \"μαχών\" της Euroleague!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη «μάχη» των οκτώ έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα (5/3) ο Νίκος Ευαγγελάτος, με το ενημερωτικό μαγκαζίνο \"ΣΚΑΙ στις οκτώ\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το videoclip του τραγουδιού No One από τον Maverick Sabre, αποτελεί την επιλογή του MTV αυτή την εβδομάδα, για την ενότητα CLIP OF THE WEEK!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις επιχειρηματικές τους ιδέες στο κοινό, παρουσίασαν μαθητές από 28 σχολεία, στη διάρκεια της έκθεσης Trade Fair 2012, που πραγματοποιήθηκε από το SEN/JA Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory