
Η κατάργηση αγγελιόσημου στο τραπέζι...
Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΔΟΛ, Σταύρο Ψυχάρη, είχαν οι εκδότες εφημερίδων και περιοδικών, με θέμα συζήτησης την κατάργηση του αγγελιόσημου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με τον πρόεδρο του ΔΟΛ, Σταύρο Ψυχάρη, είχαν οι εκδότες εφημερίδων και περιοδικών, με θέμα συζήτησης την κατάργηση του αγγελιόσημου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση με εκπροσώπους των εργαζομένων στον τηλεοπτικό σταθμό Alter, είχαν τα μέλη του ΕΣΡ, προκειμένου να λάβουν ενημέρωση για την κατάσταση του σταθμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧίλιες και πλέον Γυναίκες από όλο τον κόσμο, επιλέγουν φέτος την Αθήνα, «σε πείσμα των καιρών..», για να πραγματοποιήσουν το ετήσιο ραντεβού τους, στο πλαίσιο του 22oυ Global Summit οf Women 2012 (31/5-2/6).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Mega αναδείχθηκε μεγάλος νικητής στη ζώνη του prime time της Δευτέρας (13/2), καθώς οι σειρές \"Με λένε Βαγγέλη\" και \"Πίσω στο Σπίτι\" ήταν οι πρωταγωνίστριες της βραδιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική ομάδα του Johnnie Walker, εμπνευσμένη από τις δυσκολίες στη χώρα μας, δημιούργησε μαζί με την The Newtons, την πρώτη αμιγώς ελληνική παραγωγή, «Keep Walking Greece».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γρηγόρης Αντωνιάδης, Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas A.E., αναλύει την έννοια της επιτυχίας και τις εσωτερικές συγκρούσεις που δημιουργεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με το UEFA Champions League για άλλα τρία χρόνια, προχώρησε η MasterCard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην προώθηση μίας πανευρωπαϊκής τηλεοπτικής και ψηφιακής marketing καμπάνιας, προχώρησε η Coke Zero, η οποία παρουσιάζει το strapline «taste the possibilities».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρος την ολοκλήρωσή του οδεύει το The Band Project, το The Final Live του οποίου θα πραγματοποιηθεί στο ΚΥΤΤΑΡΟ Live και θα καλυφθεί, μεταξύ άλλων, και απο το MTV!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) απένειμε πρόσφατα τιμητικές διακρίσεις στους χορηγούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Founder και Μanaging partner της ADWEΒ, Σπύρος Παπαγεωργίου μας παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της εταιρείας, που όπως λέει, στηρίζεται στην ένωση δυνάμεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κυριακάτικο prime time των καναλιών βγήκε εκτός προγραμματισμού, καθώς, εξαιτίας των σοβαρών επεισοδίων, οι περισσότεροι σταθμοί συνέχισαν τα δελτία ειδήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory