Η επιτυχία είναι στόχος ζωής… με συνέπειες
O Γρηγόρης Αντωνιάδης, Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas A.E., αναλύει την έννοια της επιτυχίας και τις εσωτερικές συγκρούσεις που δημιουργεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Γρηγόρης Αντωνιάδης, Σύμβουλος & Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas A.E., αναλύει την έννοια της επιτυχίας και τις εσωτερικές συγκρούσεις που δημιουργεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με το UEFA Champions League για άλλα τρία χρόνια, προχώρησε η MasterCard.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην προώθηση μίας πανευρωπαϊκής τηλεοπτικής και ψηφιακής marketing καμπάνιας, προχώρησε η Coke Zero, η οποία παρουσιάζει το strapline «taste the possibilities».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προς την ολοκλήρωσή του οδεύει το The Band Project, το The Final Live του οποίου θα πραγματοποιηθεί στο ΚΥΤΤΑΡΟ Live και θα καλυφθεί, μεταξύ άλλων, και απο το MTV!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της, η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) απένειμε πρόσφατα τιμητικές διακρίσεις στους χορηγούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Founder και Μanaging partner της ADWEΒ, Σπύρος Παπαγεωργίου μας παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τις προτάσεις της εταιρείας, που όπως λέει, στηρίζεται στην ένωση δυνάμεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το κυριακάτικο prime time των καναλιών βγήκε εκτός προγραμματισμού, καθώς, εξαιτίας των σοβαρών επεισοδίων, οι περισσότεροι σταθμοί συνέχισαν τα δελτία ειδήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έχουμε αναφέρει στο παρελθόν πόσο θετικό και ελπιδοφόρο είναι ένα πολυεθνικό brand, από το χώρο των αλκοολούχων να βάζει στο κέντρο του νέου του δημιουργικού, την Ελλάδα και το μήνυμά του να είναι ύμνος εμψύχωσης του Έλληνα που δοκιμάζεται. Πλέον η δουλειά αυτή είναι στον αέρα με την υπογραφή της The Newtons Laboratory. Βασισμένη στο διάσημο τραγούδι «You’ ll never walk alone» που συμβολίζει την ελπίδα και παροτρύνει να συνεχίσουμε να περπατάμε μπροστά ενάντια στις αντίξοες συνθήκες, η πρώτη αμιγώς ελληνική παραγωγή στο πλαίσιο του Keep Walking του Johnnie Walker, παρουσιάζει ανθρώπους από την Ελλάδα του σήμερα….
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαρκώς αυξανόμενη ροή εισαγωγής προτάσεων έργων στη δράση digi-mobile, οδήγησε σε αναβολή της υποβολής προτάσεων για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη δημιουργία ενοτήτων με διαδραστικό, εύχρηστο και λειτουργικό χαρακτήρα, προχωράει το shape.gr, προκειμένου να βρίσκεται πιο κοντά στη σύγχρονη γυναίκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των δράσεων που πραγματοποιεί, για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του digital και interactive marketing στην ελληνική αγορά, η ΕΔΕΕ ανακοινώνει το 2ο Κύκλο των \"Hands-on Workshops\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ειδική έκδοση για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου λανσάρει η NIVEA Crème, με τη συσκευασία να έχει φιλοτεχνηθεί, αποκλειστικά, για την περίσταση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory