Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδών για τη EuroCharity
Με περισσότερη αισιοδοξία ατενίζει το μέλλον η EuroCharity, έπειτα από τα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης που παρουσίασε για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περισσότερη αισιοδοξία ατενίζει το μέλλον η EuroCharity, έπειτα από τα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης που παρουσίασε για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» βρίσκεται το νέο τηλεοπτικό της KIA Motors για το 3θυρο KIA Picanto, που φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Lowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο ΟΤΕ, κατά την 9η τελετή απονομής των επιχειρηματικών βραβείων «Χρήμα–Γεώργιος Ουζούνης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασίας με τη Δούκισσα Νομικού, η οποία θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της νέας της καμπάνιας, ανακοίνωσε η Herbalife.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικά 13 εταιρείες ή κοινοπραξίες κατέθεσαν προτάσεις την Τετάρτη για τον διαγωνισμό του διαφημιστικού προγράμματος της ΟΠΑΠ Α.Ε., όπως ανακοινώθηκε επίσημα από τον Οργανισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι «Βασιλιάδες» φαίνεται πως έχουν γίνει η αγαπημένη βραδινή συνήθεια των τηλεθεατών, σύμφωνα με όσα επιβεβαιώνουν καθημερινά οι μετρήσεις τηλεθέασης της Νielsen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην ανοδική πορεία του palo.gr, καταδεικνύουν τα στοιχεία επισκεψιμότητας, που ανακοίνωσε η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ανακοίνωσε η P&G, που δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την Ελληνική Ολυμπιακή Ομάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εκστρατεία «kids@safety: Internet, Κινητό και Παιδί», συνεχίζει και το 2012 η Wind Ελλάς για την ασφαλή χρήση του κινητού και του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ευκαιρία στους φίλους της Κωτσόβολος να ακούσουν ζωντανά τους δικούς τους ρεμπέτικους στίχους, στο πλαίσιο της καμπάνιας Εκπτώσεις για τα Σίδερα, προσφέρει η εφαρμογή της Lowe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο επεκτείνεται η Praktiker Hellas, παρουσιάζοντας το νέο e-shop της, που δίνει τη δυνατότητα αγορών σε 20 κατηγορίες προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάθε ρεκόρ τηλεθέασης, έσπασε για τρίτη συνεχή φορά στις ΗΠΑ το Super Bowl, που πραγματοποιήθηκε στην Ιντιανάπολις. Ποιες είναι οι διαφημίσεις που συγκροτούν το φετινό Top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory