
Κάνει πρεμιέρα η Game of Thrones!
Το Σάββατο 21 Ιανουαρίου, θα κάνει το ντεμπούτο της, αποκλειστικά στο στο Novacinema1 & HD, η νέα, πολυβραβευμένη σειρά της HBO, Game of Thrones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 21 Ιανουαρίου, θα κάνει το ντεμπούτο της, αποκλειστικά στο στο Novacinema1 & HD, η νέα, πολυβραβευμένη σειρά της HBO, Game of Thrones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Mega με το Master Chef junior, αλλά και τους Βασιλιάδες έχει κερδίσει τη φετινή σεζόν τη μάχη της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, μετά την απόφαση του RTL Group να αποχωρήσει από την Ελλάδα και να μεταφέρει το ποσοστό του, στον Δημήτρη Κοντομηνά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα προσπάθεια εξαγωγής ποιοτικού ελληνικού συσκευασμένου προϊόντος διατροφής στο εξωτερικό, το GreekFoodShop.com, ξεκίνησαν Έλληνες επιχειρηματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέλος του Hall of Fame των Favourite Website Awards (FWA), μιας ομάδας επίλεκτων μελών (14 συνολικά), αποτελεί πλέον το δίκτυο της Tribal DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πέτρος Κωνσταντινιδης αποχώρησε, όπως αποκαλύπτει σήμερα το BusinessToday, από το τιμόνι της Spot JWT και οι άνθρωποι του πολυεθνικού δικτύου δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες για την εξέλιξη αυτή στο advertising.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για την έναρξη των εργασιών του δημιουργικού spec της Media Markt τον Φεβρουάριο, με τις πληροφορίες να θέλουν σαν υποψήφιες 5 με 6 εταιρείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lowe Athens υπογράφει δημιουργικά τη νέα καμπάνια της Κωτσόβολος για τις χειμερινές εκπτώσεις, που βρίσκεται ήδη στον αέρα κι έχει κεντρικό μήνυμα: \"Εκπτώσεις για τα σίδερα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάρωσαν το βράδυ της Τετάρτης (18/1) οι «Βασιλιάδες» στο MEGA, φθάνοντας στο σύνολο 44,1% και στα νεανικά κοινά 49%. Στον ANT1, ο Σπύρος Σούλης έκανε στο σύνολο 16,5% και στα νεανικά κοινά 20,7%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα δικαιώματα των πεζών και στη βελτίωση ποιότητας ζωής, είναι αφιερωμένη η φετινή εκστρατεία Ecomobility, στο πλαίσιο της οποίας θα συμμετάσχουν ομάδες μαθητών από 38 πόλεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τάκης Κιουσόπουλος, Communication Consultant και μια από τις σημαντικότερες μορφές στην εγχώρια αγορά διαφήμισης, κατευθύνει προς την επιτυχία τους επίδοξους επιχειρηματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη mobile εφαρμογή \"Post-it Note Sender\" δημιούργησε για το Post-it της 3M η jnl+, σε συνέχεια της Facebook καμπάνιας με τίτλο «Δεν θέλω να ξεκολλήσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory