To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι συμμετοχές στο spec του ΟΠΑΠ

Οι συμμετοχές στο spec του ΟΠΑΠ
Οι συμμετοχές στο spec του ΟΠΑΠ

Αναλυτικότερα,  στην σχετική ανακοίνωση σημειώνεται πως «οκτώ απ’ αυτές αφορούν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και των επιχειρηματικών δράσεων, ενώ πέντε  τη διαχείριση καταχωρίσεων στα ΜΜΕ». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση οι εταιρείες ή κοινοπραξίες που κατέθεσαν προτάσεις για την  επικοινωνιακή υποστήριξη είναι η MC CANN ERICKSON, η Ι.Ν. ΛΕΟΥΣΗΣ, η κοινοπραξία ATTP & ADEL & CHOOSE, η BBDO, η BOLD OGILVY, η κοινοπραξία DDB & THE NEWTONS, η  FORTUNE και η SPOT THOMSON. Όσον αφορά τον λογαριασμό media, αυτόν διεκδικούν οι  MEDIA CORP & MEDIA DIRECTION, η TEMPO OMD HELLAS, η INITIATIVE, η FORTUNE και η MINDSHARE.

Την ίδια στιγμή, πληροφορίες αναφέρουν πως την κατηγορία του διαγωνισμού \"Παιχνίδια\" θα διεκδικήσουν οι DDB/The Newtons, Fortune, Bold Ogilvy, ενώ αυτή της \"Εταιρικής Εικόνας\" θα διεκδικήσουν οι DDB/The Newtons, Fortune, Ι.Ν. Λεούσης, Spot Thompson, BBDO, McCann Erickson και attp/Adel Saatchi&Saatchi/Choose. Υπενθυμίζεται πως στο media spec ο λογαριασμός θα καταλήξει εξ ολοκλήρου σε μία εταιρεία.

Σύμφωνα με την προκήρυξη, ο διαγωνισμός αφορά στην ανάδειξη:

1. Δύο (2) αναδόχων, που θα αναλάβουν την επικοινωνιακή υποστήριξη των παιχνιδιών και της Εταιρικής Εικόνας της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση κάθε σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά. Κάθε διαγωνιζόμενος έχει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στη μία ή και στις δύο (2) Ενότητες, καταθέτοντας ξεχωριστή τεχνική και οικονομική προσφορά, πλην όμως δύναται να ανακηρυχθεί Ανάδοχος μόνο σε μία εκ των δύο.

2. Ενός (1) αναδόχου φυσικού ή νομικού προσώπου, που θα αναλάβει τον προγραμματισμό της κατανομής του διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media planning), καθώς επίσης και την αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου στα Μ.Μ.Ε. (media booking & buying) όλων των παιχνιδιών, της εταιρικής εικόνας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της ΟΠΑΠ Α.Ε., για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, με μονομερές δικαίωμα της ΟΠΑΠ Α.Ε. για παράταση της σύμβασης που θα υπογραφεί έως ένα (1) επιπλέον έτος, με τους ίδιους όρους, με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη προσφορά.