
Τροποποιήσεις στο spec της ΔΕΗ
Αλλαγές σε τέσσερα βασικά σημεία της αρχικής προκήρυξης της ΔΕΗ για την ανάδειξη «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου», προκάλεσε η παρέμβαση της ΕΔΕΕ στα τέλη Νοέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγές σε τέσσερα βασικά σημεία της αρχικής προκήρυξης της ΔΕΗ για την ανάδειξη «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου», προκάλεσε η παρέμβαση της ΕΔΕΕ στα τέλη Νοέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη λίστα «Strongest Companies In Greece» της ICAP Group κατατάσσεται για πρώτη χρονιά η αλυσίδα καταστημάτων λευκών ειδών και ειδών σπιτιού Pennie Shops.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας, η οποία τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου, προχώρησε η sanofi aventis Ελλάδας, σε συνέχεια της απόφασης της αλλαγής της ταυτότητας του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετικός ήταν ο απολογισμός του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου για τη λειτουργία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πώληση του συνόλου του διαφημιστικού χρόνου για τη φετινή διοργάνωση του Super Bowl, ανακοίνωσε το δίκτυο NBC, που θα μεταδώσει, τηλεοπτικά και online, τη μεγάλη γιορτή του αμερικάνικου football.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν άρεσε στον Μάκη Ψωμιάδη η διαφημιστική καμπάνια της Wind, στη διάρκεια της οποίας εκφέρεται η ατάκα που αποτελεί \"σήμα κατατεθέν\" του κι έτσι αποφάσισε να της στείλει εξώδικο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer Hellas Online, μιλά στο περιοδικό Com.Business για τα αποτελέσματα του Ομίλου, τα οποία βελτιώνονται συνεχώς και για τους μοχλούς ανάπτυξής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τάκης Κιουσόπουλος, Communication Consultant και μια από τις σημαντικότερες μορφές στην εγχώρια αγορά διαφήμισης γράφει για την αποτελεσματικότητα και τους 5 Αγγέλους που μπορούν να οδηγήσουν σε αυτήν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέχεια την εκστρατεία για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού δίνει η Diageo, μέσω της καμπάνιας «City Walkers», που υλοποιεί από πέρυσι και φέρει την υπογραφή και υποστήριξη του Johnnie Walker.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘλίψη σκόρπισε στην οικογένεια του λιανεμπορίου, η αιφνίδια είδηση του θανάτου της συζύγου του Νίκου Βεροπούλου, της Ιμμ Βεροπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 1.555.350 ευρώ θα διαθέσει η Περιφέρεια Αττικής, για τη «Δημοσιότητα του ΠΕΠ Αττικής για έτη 2012-2015», καθώς εγκρίθηκε η ένταξη της ανωτέρω Πράξης στον Άξονα Προτεραιότητας 5 «Τεχνική Στήριξη Εφαρμογής» του Ε.Π. «Αττική».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Σαράντη αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση του οίκου La Prairie Switzerland στην Ελλάδα, ενισχύοντας το προϊόντικό του χαρτοφυλάκιο στον κλάδο της επιλεκτικής διανομής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory