Ξεκίνησαν συνεργασία Kiku και Orange
H Orange advertising ανέλαβε την επικοινωνία της Kiku Hellas, που δραστηριοποιείται στον τομέα της Καλλιέργειας και της Συσκευασίας της ποικιλίας μήλων Kiku.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Orange advertising ανέλαβε την επικοινωνία της Kiku Hellas, που δραστηριοποιείται στον τομέα της Καλλιέργειας και της Συσκευασίας της ποικιλίας μήλων Kiku.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σεμινάριο \"Predictive Analytics: Η εξέλιξη του marketing\", διεξάγει για πρώτη φορά το διήμερο 24-25 Νοεμβρίου, η SPSS BI Greece Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραίτησή του από τη θέση του Προέδρου του ΔΣ της Nielsen Audience Measurement, υπέβαλε, έπειτα από 23 χρόνια προσφοράς, ο Γιάννης Αναστασάκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον \"αέρα\" βρίσκεται η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Cream για λογαριασμό της WWF, με σκοπό να επικοινωνήσει την εκστρατεία \"Θάλασσα\" της MOm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εφεύρεση ενός καινοτόμου συστήματος βιβλιοδεσίας και λινοδεσίας, με κοινοτικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, ανακοίνωσε ο εκδοτικός οίκος The Writing Fields.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία με τέσσερις νέους πελάτες έχει ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο η Ira Media, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ολοκληρωμένα πλάνα Μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αξιοσημείωτες προσπάθειες για την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, εξακολουθεί να κάνει η Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε., παρά τις δυσκολίες στην αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εφημερίδα «Μαγνησία» και το magnesianews.gr είναι διαθέσιμα πλέον και στο κινητό τηλέφωνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την tenfour, μια νέα εταιρεία που εστιάζει στην ψηφιακή επικοινωνία, παρουσιάζουν στην ελληνική αγορά οι Βασίλης Βάσσος (φωτο), Παύλος Νομικός και Ζωζέτα Μηλιοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διοίκηση του ΚΟΤ παρουσίασε το πλάνο επικοινωνίας του μέχρι το 2015, με βασική του επιδίωξη την καθιέρωση και την εξέλιξη του brand της Κύπρου, μέσα από ένα ενιαίο branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας εκ των σημαντικότερων ομιλητών του φετινού Webit Congress, ο VP, Global Marketing της Microsoft Advertising, Marc Bresseel, μιλάει για τη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας στη διαφημιστική βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εταιρεία PR του McCann Worldgroup, Weber Shandwick επέλεξε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Canstruction για τη διοργάνωση της 1η Canstruction, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα τον προσεχή Μάιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory