
Είσοδος της 24 Media στο e-commerce
Την διεύρυνση των δραστηριοτήτων του και την είσοδό του στην αγορά του e-commerce, ξεκινώντας από τον χώρο του social/group buying, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ψηφιακών Μέσων 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην διεύρυνση των δραστηριοτήτων του και την είσοδό του στην αγορά του e-commerce, ξεκινώντας από τον χώρο του social/group buying, ανακοίνωσε ο Όμιλος Ψηφιακών Μέσων 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εξειδικευμένη εταιρεία τουριστικού marketing Μy Publics ανέλαβε την πλήρη αναδιοργάνωση των τουριστικών υπηρεσιών και τη δημιουργία νέου προφίλ για το πολυτελές συγκρότημα με σουίτες Arcadia Suite & Spa στο Γαλατά Πόρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Senior Vice President του Publicis Groupé, Mathias Emmerich, η οποία δημοσιεύεται στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφορεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλάζουν... εποχή φέτος τα Ermis Awards σε σύγκριση με τα συνηθισμένα, καθώς αντί του καθιερωμένου Δεκέμβρη, αυτή τη σεζόν θα λάβουν χώρα την Άνοιξη του 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για virtual πρεμιέρες όπερας στην ελληνική περιφέρεια και στο διαδίκτυο, καθώς δεν υπεβλήθη καμία προσφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επαναπροκήρυξη του έργου «Διερεύνηση υφιστάμενης κατάστασης και εκπόνηση Σχεδίου Δράσης για την επικοινωνία των παρεμβάσεων του τομέα Υγείας κατά την περίοδο 2011–2015» προχώρησε το Yπ. Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων της επετειακής εκδήλωσης για τα δέκα χρόνια λειτουργίας του κέντρου «Γαία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Milk Branding Professionals ανέλαβε το branding του νέου προϊόντος MaiΤai της Scholl, που επιτρέπει τη χρήση στη θάλασσα και τα θαλάσσια σπορ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Helexpo-Ελληνικές Εκθέσεις για την ανάθεση του λογαριασμού media, μετά την αξιολόγηση και των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική είναι η επανεμφάνιση που σχεδιάζει και υλοποιεί η Yes. Positive Communication, για την ελληνική καλτσοβιομηχανία Πουρνάρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την κατάσταση στον Flash 96 μόνο καλή να μην είναι, τα σενάρια περί εξαγοράς του από τους Κοπελούζο-Ευαγγελάτο, ακούγονται σαν «βάλσαμο» για το μέλλον του σταθμού! Φήμες και για το Κανάλι 10!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cream διευρύνει τη συνεργασία της με τη Vivartia, αναλαμβάνοντας το λανσάρισμα του νέου Life Tsai της Δέλτα Τρόφιμα, με το οποίο η εταιρεία εισέρχεται στην κατηγορία των ice tea.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory