To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Beyond Comm.: Διάρκεια και σταθερή ανάπτυξη

Beyond Comm.: Διάρκεια και σταθερή ανάπτυξη
Beyond Comm.: Διάρκεια και σταθερή ανάπτυξη

Γράφει o ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι η Beyond Communications; Πότε ξεκίνησε η πορεία της στην ελληνική αγορά, ποιοι είναι οι άνθρωποί της και ποια θα λέγατε πως είναι η φιλοσοφία της;

M.M.:
28 χρόνια εμπειρίας στην επικοινωνία με μεγάλους Έλληνες και διεθνείς πελάτες και σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, σε οπλίζουν με συμπεράσματα και δυνατότητες για νέες διαδρομές. Πάνω σε αυτά ιδρύθηκε η Beyond Communications το 2004. Έκτοτε έχει μια σταθερή, ανοδική πορεία. Δημιουργήθηκε μέσα από τη σύμπραξη υψηλού επιπέδου στελεχών, με μοναδική εξειδίκευση και εμπειρία, για να απαντήσει στις ανάγκες της εποχής για πιο στοχευμένη, αποτελεσματική και οικονομική επικοινωνία. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στις μάρκες και στις επιχειρήσεις των πελατών μας, μια μοναδική και ολοκληρωμένη προσέγγιση στην επικοινωνία, προσανατολισμένη στα ισχυρά αποτελέσματα του IMC (Integrated Marketing Communications). Γνωρίζουμε ότι η επικοινωνία είναι ευρύτερη από τις μεμονωμένες μεθόδους της. Γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική όταν μπορεί να τις συμπεριλάβει και να τις συνδυάσει μοναδικά. Και αυτό κάνουμε! Έτσι, προσηλωμένοι μόνο στους στόχους και στα αποτελέσματα των πελατών και καθόλου σε δεδομένες επικοινωνιακές πρακτικές, διαβλέπουμε λύσεις και σταθμίζουμε «ιδανικά» τους επιμέρους επικοινωνιακούς παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία.

adb: Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει η Beyond Communications;

M.M.:
Επιδιώκουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες των πελατών σφαιρικά και σε σύνολο, αναζητώντας κάθε φορά συνέργιες ανάμεσα στην επικοινωνία. Πρόκειται για μια πραγματική «ενορχήστρωση». Έτσι, οι μάρκες απολαμβάνουν τα προσθετικά αποτελέσματα της χρήσης διαφορετικών πρακτικών. Προάγουν την εικόνα τους ολοκληρωμένα, συχνά σε διαφορετικά κοινά και μέσα από -τις πιο αποτελεσματικές κάθε φορά- συμπληρωματικές προσεγγίσεις. Έτσι, οι Υπηρεσίες μας αφορούν στο στρατηγικό σχεδιασμό και στην εκτέλεση συμπληρωματικών και εναλλακτικών πρακτικών της επικοινωνίας:

• Above the line, με διαφημιστικές καμπάνιες σε όλα τα Μέσα.
• Βelow the line, με το σχεδιασμό και την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών ή προβολής σε εναλλακτικά Μέσα.
• Δημοσίων σχέσεων, δημοσιότητα και σχέσεις με τα ΜΜΕ, ή άλλα ειδικά κοινά, σχεδιασμός και οργάνωση εκδηλώσεων, ανάπτυξη και διαμόρφωση εταιρικής εικόνας, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, διαχείριση κρίσεων και επικοινωνία ειδικών θεμάτων και Image Making.


Κάθε φορά επιδιώκουμε έναν ιδανικό και μοναδικό συνδυασμό των παραπάνω εργαλείων. Υλοποιούμε, με προσωπική εμπλοκή και δέσμευση στους στόχους του πελάτη, μέσα από ισχυρές δημιουργικές προσεγγίσεις, από κορυφαία στελέχη της αγοράς, αλλά και με ευελιξία στη χρήση των πόρων, για να διατηρούμε τα κοστολόγιά μας χαμηλά.

adb: Θα θέλατε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα συνεργασιών σας;

M.M.:
H Beyond Communications ξεκίνησε δυναμικά, χτίζοντας γρήγορα ένα ισχυρό πελατολόγιο που έδωσε αφορμές για συνεργασίες με διάρκεια και αντοχή στο χρόνο, αλλά και για πολλά επιτυχημένα projects -σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Έτσι, από το ξεκίνημά μας συνεργαστήκαμε με δυνατά brands. Ενδεικτικά αναφέρω τηλεοπτικές καμπάνιες π.χ. για Amarreti και Champion της Bingo, Mastic Spa -με τη Σοφία Καρβέλα κ.λπ. Αλλά και το λανσάρισμα σε επίπεδο δημοσιότητας της Gillette Fusion, το repositioning της Dexim με καταχωρίσεις στον Τύπο, εκδηλώσεις, προωθήσεις και πολλά άλλα. Αξίζει, όμως, να σημειωθεί η συνεργασίαμας με τον Όμιλο neoset, με τον οποίο συμπορευόμαστε από το 2004. Ενισχύουμε σε διαρκή βάση την εικόνα και τις ενέργειες που αφορούν στη neoset, στη neoset κουζίνα και στο NΕΟΚΑΤΟΙΚΕΙΝ, ενώ στηρίζουμε κατά καιρούς όλες τις μάρκες του Ομίλου, αλλά και την εταιρική του εικόνα. Πρόκειται για συστηματική δουλειά μέσα από καταχωρήσεις, τηλεοπτικές χορηγίες, δημοσιότητα, προωθήσεις, ηλεκτρονικές καμπάνιες κ.λπ. Λειτουργούμε με διάρκεια και σε βάθος χρόνου, έχοντας άξονα τη συνεχή ανάδειξη των αξιών της μάρκας σε τακτικό επίπεδο, ώστε η συνολική εικόνα να αποπνέει κάθε φορά τις ζητούμενες από τον καταναλωτή αξίες.
Οι ιδιαιτερότητες του λιανεμπορίου, η μαζικότητα του κοινού, αλλά και οι συνεχείς επιμέρους διαφοροποιήσεις των αναγκών του, μας κρατάνε σε συνεχή εγρήγορση και δημιουργική αναζήτηση. Παράλληλα, τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν και ανανεώνουν συνεχώς τους στόχους μας. Εξαιρετική δουλειά, με εντυπωσιακά μετρήσιμα αποτελέσματα, γίνεται επίσης απο το 2008 για τον πελάτη μας Ελληνικά Κελλάρια Οίνων. Έχουμε ευθύνη για το σύνολο της επικοινωνίας και για όλες τις μάρκες (Άγγελος Ρούβαλης, Μπαμπατζίμ, Ελληνικά Κελλάρια Οίνων κ.λπ.). Εδώ μιλάμε για ταξίδια γνώσης και επικοινωνίας, στον κόσμο του κρασιού και του τσίπουρου. Η συμβολή μας στο χτίσιμο της εικόνας και την πρόοδο των μαρκών είναι τόσο βασική και δημιουργική σε στρατηγικό επίπεδο, που αισθανόμαστε οτι δημιουργούμε μαζί με τους πελάτες μας, πρωτεργάτες των brands. Από το 2010, ξεκινήσαμε με τη διεθνή αλυσίδα Prémaman για το σύνολο της επικοινωνίας της. Από τις αρχές του 2011 με την Credin Ελλάς για το επαναλανσάρισμα της Μorfat Creamy, με τηλεοπτική ταινία, καταχωρίσεις, προωθήσεις κ.λπ. Επίσης, το 2011 με τη notos com, για το brand Ralph Lauren, ξεκινώντας με μια επιτυχημένη και μοναδική στο είδος της, εκδήλωση υψηλής γευσιγνωσίας.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Beyond Communications; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

M.M.:
Η πολύχρονη εμπειρία μας, μας έδωσε τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε, να συσχετίζουμε τα διαφορετικά και εξειδικευμένα εργαλεία της επικοινωνίας και να υλοποιούμε επιτυχημένες καμπάνιες. Παράλληλα, όμως, μας έδειξε τη δύναμη της ολοκλήρωσης: Με τη συμπληρωματική χρήση διαφορετικών εργαλείων και τεχνικών, πολλαπλασιάζουμε το δυναμικό της επικοινωνίας, δίνουμε βάθος και αντοχή στην προσέγγιση και μεγιστοποιούμε το αποτέλεσμα. Για να το πετύχουμε αυτό, θεωρήσαμε ότι πρέπει να ξεφύγουμε από τους «εύκολους» αλλά και δαπανηρούς δρόμους που η διαφήμιση συχνά ακολουθεί και να παράγουμε καινούργιες διαδρομές. Η βαθιά μελέτη του κοινού μας, η τμηματοποίηση και η στόχευση σε επιμέρους αγορές, τα κατάλληλα εργαλεία και μέσα, το «ιδανικό» επικοινωνιακό περιβάλλον κάθε φορά, συνδυάζονται και καταλήγουν σε μοναδικές, αποτελεσματικές, tailor made λύσεις για τον πελάτη μας και τα προϊόντα του. Είναι μια τακτική εντυπωσιακά οικονομική και με μετρήσιμα αποτελέσματα, αφού κάθε φορά φροντίζουμε να «θερίζουμε» -μέσα από ενέργειες προώθησης και δημοσιότητας- ό,τι «σπείραμε» με την above the line δαπάνη μας. Παράλληλα, η σκόπιμη απελευθέρωσή μας από αυστηρές και δαπανηρές επιχειρηματικές δομές, μας δίνει τη δυνατότητα να ενεργούμε με ελευθερία και να παράγουμε ισχυρά και οικονομικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας.



adb: Η σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία και οι πιέσεις που ασκεί στην αγορά, πώς έχουν επηρεάσει την εταιρεία; Πώς προσπαθείτε εσείς να απαντήσετε στην κατάσταση;

M.M.:
Έχουμε την τύχη οι πελάτες μας, σε σχέση με τη συγκυρία, να έχουν πληγεί λιγότερο από τον ανταγωνισμό τους. Παράλληλα, αντιδρούν αρκετά ευέλικτα και επιθετικά στη στενότητα των καιρών και συμπορεύονται μαζί μας σε συνεχή αναζήτηση ακόμα πιο αποδοτικών μεθόδων επικοινωνίας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η καθημερινότητα της δουλειάς μας χαρακτηρίζεται κυρίως από συνεχή έρευνα των καταναλωτικών δεδομένων και υλοποίηση στοχευμένων τακτικών ενεργειών, που συμπληρώνουν και ενδυναμώνουν την ήδη σχεδιασμένη μακροπρόθεσμη στρατηγική επικοινωνίας. Απαντάμε στην κρίση με προσοχή, εγρήγορση και συνεχή επανατοποθέτηση.

adb: Πώς εκτιμάτε πως θα πρέπει να αντιδράσει η εγχώρια αγορά επικοινωνίας στην κρίση αυτή; Μπορεί να βγει πιο δυνατή και πιο «σοφή» από τις δυσκολίες;

M.M.:
Στην Beyond Communications θεωρούμε ότι η σωστή επανατοποθέτηση στα καταναλωτικά ζητούμενα αποτελεί τη μεγαλύτερη ευκαιρία στην παρούσα φάση. Είναι δύσκολη, θέλει προσοχή και σίγουρα παράγει -ίσως και απαιτεί- «σοφία». Οι επιχειρηματίες που το αντιλαμβάνονται και το υλοποιούν, θα βγουν από την κρίση με τις λιγότερες απώλειες και θα αποτελέσουν τους αυριανούς ηγέτες. Αυτό αφορά σε όλους τους τομείς -και στην επικοινωνία! Ίσως τώρα, λοιπόν, είναι η στιγμή οι πελάτες μας να αναζητήσουν νέες τεχνικές που πλαισιώνουν -ή ακόμα και ταυτίζονται με- τη βασική τους καμπάνια, την ευθυγραμμίζουν και την κάνουν ακόμα πιο αιχμηρή και αποτελεσματική. Παράλληλα τώρα, είναι η στιγμή να αναζητήσουμε τον καταναλωτή που εξακολουθεί να επιθυμεί, να ονειρεύεται και να δημιουργεί. Αυτός ανταποκρίνεται στα μηνύματά μας, έχει τη δυνατότητα και τη διάθεση να καλύψει τις ανάγκες του -ακόμα και αν αυτό απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια- και δεν στέκεται παθητικός, παγωμένος μπροστά στα αρνητικά μηνύματα των καιρών. Θα τον συναντήσουμε πιθανότατα και σε στιγμές δράσης, συναίνεσης ή ακόμα και ενεργής συμμετοχής, και όχι μόνο μπροστά σε ένα δέκτη τηλεόρασης που μεταδίδει απαισιόδοξα μηνύματα.

adb: Θεωρείτε πως η σημερινή πραγματικότητα αποτελεί ευκαιρία για το χώρο του PR να αναδείξει τη δυναμική και τη σημασία του για την επικοινωνιακή υποστήριξη των πελατών;

M.M.:
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η σημασία των στοχευμένων ενεργειών στην  επικοινωνία, αναδεικνύεται αποτελεσματικότερη και γι’ αυτό πιο επιτακτική. Το PR συνυπολογίζει πλήθος παραγόντων, προκειμένου να σχεδιάσει τη στρατηγική του. Περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη επικοινωνιακή πρακτική, αντιλαμβάνεται τον καταναλωτή σαν μια πολυσύνθετη οντότητα αναγκών αλλά και αξιών, που αλληλεπιδρά με ένα δυναμικό κοινωνικό και οικονομικό σύστημα. Η δυνατότητά του να βρίσκεται στο παρόν το οδηγεί, κάθε φορά, να εφευρίσκει τον εαυτό του, λαμβάνοντας υπόψη του την επικαιρότητα και τα αιτήματα των καιρών. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνει ισχυρή συναίνεση και βαθύτερους δεσμούς με τον καταναλωτή. Επίσης, μπορεί να επιλέξει το κοινό του με ακρίβεια, πράγμα πολύ οικονομικό. Παράλληλα, δίνει άμεση δυνατότητα επαναπροσδιορισμού των στόχων -όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά-, επιτρέποντας ανάλογες τακτικές και όχι ιδιαίτερα κοστοβόρες αντιδράσεις. Θα έλεγα ότι για την παρούσα οικονομική συγκυρία το PR είναι πολύτιμος σύμμαχος των μαρκών με μικρότερα κονδύλια και υψηλότερες προϊοντικές αξίες.

adb: Ποιοι είναι οι στόχοι της Beyond Communications για το μέλλον;

M.M.:
Διάρκεια και σταθερή ανάπτυξη. Η πρόκληση των καιρών μας εγκαλεί και στα δυο επίπεδα, πάντα στο πλάι των πελατών μας.