
Η Orange λανσάρει τη Frutomania της Μεβγάλ
Η Orange ανέλαβε την επικοινωνία για το επαναλανσάρισμα των Frutomania, τα οποία κυκλοφορούν σε νέα κύπελλα και γεύσεις και με νέους ήρωες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Orange ανέλαβε την επικοινωνία για το επαναλανσάρισμα των Frutomania, τα οποία κυκλοφορούν σε νέα κύπελλα και γεύσεις και με νέους ήρωες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Διεύθυνση Κρατικών Λαχείων ανέθεσε, μετά από spec, στην XL Advertising την επικοινωνία του Εθνικού Λαχείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ mscomm ανέλαβε, μετά από spec, το διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρείας οικιακών συσκευών Indesit, καθώς και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Design Consultants, σε συνεργασία με την εταιρεία REDS, δημιούργησε την ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνία της ταυτότητας του νέου εμπορικού πάρκου Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και πιο πιθανές φαντάζουν οι αλλαγές σχετικά με το λογαριασμό Επικοινωνίας της Eθνικής Τράπεζας, ο οποίος, ως γνωστόν, είναι μοιρασμένος όσον αφορά το δημιουργικό στις UpSet! και Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑίτηση για την ένταξή της στο άρθρο 99 κατέθεσε επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett. Πως και γιατί οδηγήθηκε ως εκεί. (Updated 16:35, 8/7/2011)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Head of Αdvertising Research της IHS Screen Digest, Vincent Létang, αναφέρεται στα ευρήματα της AdEx Report 2011 και δίνει πολύτιμο insight για τις σύγχρονες τάσεις στην ευρωπαϊκή ψηφιακή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη re|direct ανέθεσε, μετά από spec, το McArthurGlen Designer Outlet Athens την online επικοινωνία του, αλλά και το σύνολο του digital marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απευθείας ανάθεση, η House Market ΑΕ εμπιστεύτηκε στην DDB Athens το Creative Assignment που αφορά στη μάρκα ΙΚΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αdel Saatchi & Saatchi ανέλαβε την επικοινωνία του ενεργειακού ποτού Shark, το οποίο ανήκει στο portfolio της Καρούλιας Β.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈφτασε στα 2.000.000 ο αριθμός των μοντέλων Fiat Panda, που παράχθηκαν στην εργοστασιακή μονάδα της Fiat, στην Πολωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CB’a, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αλλατίνη, ανέλαβε το rebranding και τη δημιουργία μίας ενιαίας ταυτότητας για τα προϊόντα που έχουν βασικό συστατικό το αλεύρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory