
Η εκλεπτυσμένη Fischer
Μια εκλεπτυσμένη και ευχάριστη σε όλες τις αισθήσεις μπίρα, με ιδιαίτερο στιλ και χαρακτηριστικά, ευρωπαϊκή αύρα και με επικοινωνία ανάλογη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εκλεπτυσμένη και ευχάριστη σε όλες τις αισθήσεις μπίρα, με ιδιαίτερο στιλ και χαρακτηριστικά, ευρωπαϊκή αύρα και με επικοινωνία ανάλογη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Solid ανέθεσε η ΕΛΑΪΣ-Unilever το λογαριασμό του Skip Πανίσχυρο Μικρό, με αντικείμενο το σχεδιασμό και υλοποίηση local καμπάνιας για το brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Greek Geeks αναλαμβάνει για τα επόμενα 4 χρόνια την παροχή ψηφιακών και web υπηρεσιών στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος (European Environment Agency).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διευθύνων σύμβουλος του Star Channel, Πάνος Κυριακόπουλος επιλέχθηκε για να καλύψει την κενή θέση του προέδρου της ΕΙΤΗΣΕΕ, λίγες μέρες μετά την παραίτηση του Κώστα Κιμπουρόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ\"Μέτωπο\" έχει ανοίξει το συνδικάτο των εφημεριδοπωλών με τα μεγάλα πρακτορεία διανομής Τύπου, με αφορμή τη συμμετοχή των τελευταίων στο νέο σύστημα διακίνησης εφημερίδων και περιοδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιο περίπλοκη θεωρεί το 65% των στελεχών, που έχουν την ευθύνη για τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων, ότι καθιστούν τη διαχείριση κρίσεων τα Νέα Μέσα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη μπίρα με ελληνικό όνομα, με ιστορία και παράδοση από το 1961, που μας προσκαλεί να ανακαλύψουμε την ομορφιά της ελληνικής απλότητας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy κέρδισε φέτος -χρονιά εορτασμού της συμπλήρωσης 100 χρόνων από τη γέννηση του David Ogilvy- 12 χρυσά βραβεία και συνολικά τα περισσότερα βραβεία Lions στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γνώμη + DraftFCB σχεδίασε, υλοποίησε και επικοινώνησε το διαγωνισμό για τα μπισκότα Oreο, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαθήκοντα Managing Director στη Housemarket IΚΕΑ Ελλάδος έχει αναλάβει ο Πάνος Κατηφόρης, ο οποίος προέρχεται από την Sara Lee Hellas Household & Body Care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα των νέων σειρών προϊόντων Aromatics και Olivia πραγματοποίησε την Τετάρτη (29/6) η εταιρεία Παπουτσάνης σε ειδική εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις υποψήφιοι ανάδοχοι διεκδικούν το λογαριασμό media ύψους 725.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) της Helexpo-Ελληνικές Εκθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory