
Χρυσή Φήμη για την Κωτσόβολος
Την πρώτη θέση στην κατηγορία Ηλεκτρονικών & Ηλεκτρικών συσκευών, έδωσαν οι καταναλωτές στην αλυσίδα Κωτσόβολος για πέμπτη συνεχή χρονιά, με βάση την έρευνα Famous Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στην κατηγορία Ηλεκτρονικών & Ηλεκτρικών συσκευών, έδωσαν οι καταναλωτές στην αλυσίδα Κωτσόβολος για πέμπτη συνεχή χρονιά, με βάση την έρευνα Famous Brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ακόμη μια διετία, όπως ήταν γνωστό, θα είναι Πρόεδρος της ΕΔΕΕ ο Δημήτρης Μαύρος, ενώ αξίζει αναφοράς η συμμετοχή των Τζ.Ναςς και Θ.Παπαθανασίου στην Διοικούσα καθώς και η μετονομασία του Τομέα Promotional 1-1 σε τομέα Integrated Marketing Communicat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις εταιρείες διεκδικούν το δημιουργικό λογαριασμό της Neoset, στο σχετικό spec που διενεργεί η εταιρεία επίπλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο τελικό του στάδιο βρίσκεται το spec της Neon Energy, καθώς έχουν επιλεγεί οι εταιρείες που απαρτίζουν τις shortlist για τον δημιουργικό και Media λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τρόπο με τον οποιο μια corporate επικοινωνία, που θέλει να προβάλλει την τεχνογνωσία μιας εταιρείας, παρουσιάζει ταυτόχρονα την πίστη της στις ανθρώπινες σχέσεις, εξηγουν TeleUnicom και Ashley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα πρόταση σερβιρίσματος και ένα μεγάλο διαγωνισμό επικοινωνεί η νέα καλοκαιρινή καμπάνια των Caprice, την οποία υπογράφει η Arrow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην προσπάθεια της Ελλάδας να επανατοποθετηθεί στις διεθνείς αγορές, στηρίζει η μεγάλη παγκόσμια οικονομική εφημερίδα Wall Street Journal, που εκπροσωπείται στη χώρα μας από την Global Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι 21 καινοτόμοι εφευρέτες και ερευνητές που ανέδειξε ο διαγωνισμός της Eurobank και του ΣΕΒ «Η Ελλάδα καινοτομεί», πρωταγωνιστούν στην καμπάνια που δημιούργησε η Lowe Athens για τη Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ karamella και η Vitamin υπογράφουν την καμπάνια για το νέο Allou! Summer Pass και το Allou! High Dive Show.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής στο Διεθνές Συνέδριο Μεσιτών της WBN, που θα πραγματοποιηθεί στο Grand Resort Lagonissi, από 19-22 Οκτωβρίου 2011, με οικοδεσπότη την Comergon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την BBDO να αναδεικνύεται σαν το Network της Χρονιάς και την AlmapBBDO Sao Paulo σαν την Agency της Χρονιάς, ολοκληρώθηκε το φετινό Φεστιβάλ Cannes Lions. Διαβάστε τη λίστα με τους νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛεπτομέρειες μεν «καυτές» δε, φαίνεται πως είναι για την κυβέρνηση η κατανομή των αρμοδιοτήτων για τα ΜΜΕ, το κρίσιμο νομοθετικό έργο και η επικαλούμενη «ενιαία & κεντρική πολιτική για τα media».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory