Συνεργασίες και επενδύσεις στα ΜΜΕ
Σειρά από συνεργασίες μεταξύ ιδιοκτητών Μέσων Ενημέρωσης, φαίνεται πως βρίσκεται \"στα σπάργανα\", με πρωταγωνιστές κυρίως, ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο χώρο του διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά από συνεργασίες μεταξύ ιδιοκτητών Μέσων Ενημέρωσης, φαίνεται πως βρίσκεται \"στα σπάργανα\", με πρωταγωνιστές κυρίως, ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στο χώρο του διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα διευθυντή Πωλήσεων της Volvo Car Hellas ανέλαβε ο Ανδρεάς Χαλμπές, ένα πολύπειρο στέλεχος στο χώρο του αυτοκινήτου, με παρουσία σε premium μάρκες του κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον πρώτο διαγωνισμό-activation με τίτλο Allou! Summer Pass, δημιούργησε για το Allou! Fun Park και τη σελίδα του στο facebook η re|direct.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της Tribal DDB φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της facebook ενέργειας του Dewar’s Cinema, στο πλαίσιο της χορηγίας του τελευταίου στο 17ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αύξηση των κοδυλίων για την προβολή του ελληνικου τουρισμού στις χώρες του εξωτερικού θα ζητήσει ο ΕΟΤ, σύμφωνα με δηλώσεις του Γ.Γ. Γιώργου Κολέτσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εφαρμοστικά μέτρα του Κανονισμού 1924/2006 περί ισχυρισμών υγείας που διατυπώνονται στα τρόφιμα, προωθεί ο ΕΦΕΤ, ώστε να τεθούν σαφείς κανόνες για τη διαφημιστική τους προβολή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ασύμφορους, παρά τις υψηλές τηλεθεάσεις, θεωρούν τα αναλογικά κανάλια τους αγώνες Champions League-Europa League, που οδεύουν προς συνδρομητικούς σταθμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν το 2012 για την τουριστική και πολιτισμική προβολή της Θεσσαλονίκης, αποτέλεσαν το θέμα σαυζήτησης των Γιώργου Νικητιάδη και Γιάννη Μπουτάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ΔΟΛ, αποτελεί ο Παντελής Καψής, ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του, 20 μόλις μέρες μετά την εκλογή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2ο CRI Roundtable με θέμα «Η σημασία της δέσμευσης του ηγέτη για την επιτυχημένη εφαρμογή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», διοργανώνει το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης (CRI).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επτά χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Run Communications προχωρά σε μια σειρά στρατηγικών αλλαγών, με στόχο τη διεύρυνση των υπηρεσιών και συνεργασιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tα 25 χρόνια παρουσίας των Turbo-X υπολογιστών γιορτάζει η Πλαίσιο Computers με μια επετειακή καμπάνια, που φέρει το μήνυμα «25 χρόνια Turbo-X, πάντα η νεότερη τεχνολογία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory