Στην mscomm αναθέτει η Indesit
Η mscomm ανέλαβε, μετά από spec, το διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρείας οικιακών συσκευών Indesit, καθώς και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η mscomm ανέλαβε, μετά από spec, το διαφημιστικό λογαριασμό της εταιρείας οικιακών συσκευών Indesit, καθώς και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Red Design Consultants, σε συνεργασία με την εταιρεία REDS, δημιούργησε την ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνία της ταυτότητας του νέου εμπορικού πάρκου Smart Park.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλο και πιο πιθανές φαντάζουν οι αλλαγές σχετικά με το λογαριασμό Επικοινωνίας της Eθνικής Τράπεζας, ο οποίος, ως γνωστόν, είναι μοιρασμένος όσον αφορά το δημιουργικό στις UpSet! και Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αίτηση για την ένταξή της στο άρθρο 99 κατέθεσε επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett. Πως και γιατί οδηγήθηκε ως εκεί. (Updated 16:35, 8/7/2011)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Head of Αdvertising Research της IHS Screen Digest, Vincent Létang, αναφέρεται στα ευρήματα της AdEx Report 2011 και δίνει πολύτιμο insight για τις σύγχρονες τάσεις στην ευρωπαϊκή ψηφιακή διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη re|direct ανέθεσε, μετά από spec, το McArthurGlen Designer Outlet Athens την online επικοινωνία του, αλλά και το σύνολο του digital marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με απευθείας ανάθεση, η House Market ΑΕ εμπιστεύτηκε στην DDB Athens το Creative Assignment που αφορά στη μάρκα ΙΚΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Αdel Saatchi & Saatchi ανέλαβε την επικοινωνία του ενεργειακού ποτού Shark, το οποίο ανήκει στο portfolio της Καρούλιας Β.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έφτασε στα 2.000.000 ο αριθμός των μοντέλων Fiat Panda, που παράχθηκαν στην εργοστασιακή μονάδα της Fiat, στην Πολωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CB’a, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αλλατίνη, ανέλαβε το rebranding και τη δημιουργία μίας ενιαίας ταυτότητας για τα προϊόντα που έχουν βασικό συστατικό το αλεύρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δεν έχει καταθέσει -τουλάχιστον ακόμη- αίτηση για ένταξη στις διατάξεις του άρθρου 99 του νόμου 3588/2007 (Πτωχευτικού Κώδικα) η διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett, παρά τις περί του αντιθέτου πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διευκρινιστική ανακοίνωση αναφορικά με την παρουσία banner σε ιστοσελίδα μιας ΜΚΟ, εξέδωσε η ΟΠΑΠ Α.Ε., προς απάντηση δημοσιευμάτων του Τύπου κι αναφορών στη Βουλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory