Adstream: Μέτρηση εκπομπών ρύπων CO2 TV spot
H Adstream Hellas εισήγαγε ένα σύστημα μέτρησης των εκπομπών ρύπων CO2 αποκλειστικά για τους πελάτες της, σε συνεργασία με ειδική στο χώρο αυτό εταιρεία αυστραλιανών συμφερόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Adstream Hellas εισήγαγε ένα σύστημα μέτρησης των εκπομπών ρύπων CO2 αποκλειστικά για τους πελάτες της, σε συνεργασία με ειδική στο χώρο αυτό εταιρεία αυστραλιανών συμφερόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το φράγμα των 2 εκ. μοναδικών χρηστών σε ένα μήνα ξεπέρασε το group των sites www.newsit.gr, www.tlife.gr, www.zappit.gr, www.onalert.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της Si Enorasis φέρει η νέα καμπάνια των παγωτών Δωδώνη, που βρίσκεται ήδη στον αέρα τηλεοπτικά, ενώ έχει προωθηθεί και μια σειρά καταχωρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 9η συνεχή χρονιά το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο και η Επιτροπή ΕΚΕ πραγματοποίησαν συνέδριο με θέμα «Κτίζοντας Υπεύθυνες Εταιρείες-Μεγιστοποίηση Ωφελειών και Αειφορία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα και στην Οικονομία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μηνύματα αισιοδοξίας, εμπνευσμένα από τις παραδοσιακές αξίες, μεταφέρουν οι εταιρείες στον Ελληνα καταναλωτή, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Μάκης Σεριάτος σε συνέντευξή του στη Real News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην BBDO Athens μετακινήθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός του εμπορικού κέντρου Golden Ηall, ενώ τα media μετακινήθηκαν στην BGM/OMD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Alfa Romeo, πιστή στη δέσμευσή της στη στήριξη του αθλητισμού και της νεολαίας, χορηγεί το Διεθνές Πρωτάθλημα Beach Volley Around The World (BVAW) Open-Official FIVB Partner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Spitogatos.gr συνδυάζει real estate και τουρισμό κι ανακοινώνει τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας που εντάσσεται στην οικογένεια των brands του, το Holidayrent.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Τομέας Ψυχολογίας του Ελληνοβρετανικού Κολεγίου, σε συνεργασία με το Glyndŵr University της Ουαλίας, οργανώνει τέσσερα σεμινάρια Ψυχολογίας στις 2 και 3 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Μικρόπολις, η πόλη-θαύμα που έχει στόχο την εκπαίδευση των ενεργών πολιτών του αύριο, επιστρέφει, με τη Reason to να σχεδιάζει για δεύτερη συνεχή χρονιά τη μεγαλύτερη εκπαιδευτική διοργάνωση για παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» με δύο τηλεοπτικά σποτ βρίσκεται η νέα επικοινωνία που σχεδίασε η Arrow για τα μηχανάκια πόλης της Peugeot, Vivacity και Τweet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TeleUnicom, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα, ξεκίνησε συνεργασία με την Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory