Το brand loyalty του NESCAFÉ®
Για μια από τις αγαπημένες συνήθειες των Ελλήνων, τον NESCAFE® και το πλάνο επικοινωνίας του, μίλησε στο adbusiness o Business Executive Manager Coffees της Nestle, Ηλίας Παπαδόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για μια από τις αγαπημένες συνήθειες των Ελλήνων, τον NESCAFE® και το πλάνο επικοινωνίας του, μίλησε στο adbusiness o Business Executive Manager Coffees της Nestle, Ηλίας Παπαδόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη μπίρα Carlsberg παρουσιάζει σαν επιβράβευση των προσπαθειών για την επίτευξη ενός στόχου, υπό αντίξοες συνθήκες, η νέα καμπάνια που δημιούργησε η McVictor & Hamilton.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην BBDO Athens ανέθεσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής την «Παραγωγή videos με δυνατότητα ανάρτησης στο διαδίκτυο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο μέλος της ΕΔΕΕ στον Τομέα Δημοσίων Σχέσεων αποτελεί πλέον η εταιρεία North Star Communication Unlimited.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανάληψη καθηκόντων Γενικού Διευθυντή από τον Θάνο Ευθυμιόπουλο, ανακοίνωσε η διεθνής εταιρεία που ειδικεύεται στον κλάδο των εμπορικών κέντρων, Sonae Sierra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση του eBusiness Manager στη Novartis Hellas ανέλαβε εδώ και λίγους μήνες ο Παναγιώτης Παπακωνσταντίνου, προερχόμενος από τη Eurobank EFG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η id είναι ο επόμενος επαγγελματικός σταθμός του μέχρι πρότινος Business Unit Director της UpSet>Fwd, Ανδρέα Στάιου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τις νέες διατροφικές τάσεις, αλλά και τα πλεονεκτήματα της «οικογένειας Dirollo» μίλησε στο adbusiness η Μarketing Manager της ΟΠΤΙΜΑ, Μαρία Γιαννακοπούλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η DDB ανέλαβε, μετά από spec, τo διαφημιστικό λογαριασμό της Ergo Ασφαλιστική. Η καμπάνια είναι ήδη στον αέρα με τηλεοπτικό spot και καταχωρίσεις, ενώ τα media χειρίζεται η Tempo OMD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο ΔΣ εξέλεξε την Τρίτη 14/6 η Γενική Συνέλευση της Τηλέτυπος (Mega) για την επόμενη πενταετία το οποίο απαρτίζεται από τους Η. Τσίγκα, Φ.Μπόμπολα., Σ. Ψυχάρη, Γ. Βαρδινογιάννη, Γ. Αϊδίνη & Γ. Προυσανίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμμετοχή των δικαστικών υπαλλήλων στην απεργιακή κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ, ανέβαλε για τις 4 Ιουλίου τη συζήτηση της αίτησης υπαγωγής του τηλεοπτικού σταθμού Alter στο άρθρο 99.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το συνδετικό κρίκο μεταξύ Κίνας και Ελλάδας φιλοδοξεί να αποτελέσει ο ραδιοφωνικός σταθμός 932 Happy Radio, μετά την επίσημη έναρξη συνεργασίας του σταθμού με το China Radio International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory