People before technology!
Τον τρόπο με τον οποιο μια corporate επικοινωνία, που θέλει να προβάλλει την τεχνογνωσία μιας εταιρείας, παρουσιάζει ταυτόχρονα την πίστη της στις ανθρώπινες σχέσεις, εξηγουν TeleUnicom και Ashley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον τρόπο με τον οποιο μια corporate επικοινωνία, που θέλει να προβάλλει την τεχνογνωσία μιας εταιρείας, παρουσιάζει ταυτόχρονα την πίστη της στις ανθρώπινες σχέσεις, εξηγουν TeleUnicom και Ashley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα πρόταση σερβιρίσματος και ένα μεγάλο διαγωνισμό επικοινωνεί η νέα καλοκαιρινή καμπάνια των Caprice, την οποία υπογράφει η Arrow.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την προσπάθεια της Ελλάδας να επανατοποθετηθεί στις διεθνείς αγορές, στηρίζει η μεγάλη παγκόσμια οικονομική εφημερίδα Wall Street Journal, που εκπροσωπείται στη χώρα μας από την Global Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι 21 καινοτόμοι εφευρέτες και ερευνητές που ανέδειξε ο διαγωνισμός της Eurobank και του ΣΕΒ «Η Ελλάδα καινοτομεί», πρωταγωνιστούν στην καμπάνια που δημιούργησε η Lowe Athens για τη Eurobank.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η karamella και η Vitamin υπογράφουν την καμπάνια για το νέο Allou! Summer Pass και το Allou! High Dive Show.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησαν οι δηλώσεις συμμετοχής στο Διεθνές Συνέδριο Μεσιτών της WBN, που θα πραγματοποιηθεί στο Grand Resort Lagonissi, από 19-22 Οκτωβρίου 2011, με οικοδεσπότη την Comergon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την BBDO να αναδεικνύεται σαν το Network της Χρονιάς και την AlmapBBDO Sao Paulo σαν την Agency της Χρονιάς, ολοκληρώθηκε το φετινό Φεστιβάλ Cannes Lions. Διαβάστε τη λίστα με τους νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λεπτομέρειες μεν «καυτές» δε, φαίνεται πως είναι για την κυβέρνηση η κατανομή των αρμοδιοτήτων για τα ΜΜΕ, το κρίσιμο νομοθετικό έργο και η επικαλούμενη «ενιαία & κεντρική πολιτική για τα media».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η θέση της Αθήνας στη διεθνή αγορά συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων, ήταν το αντικείμενο παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των ACB Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ολοκληρωμένη λύση για την αποτελεσματική διαχείριση του πιστωτικού κινδύνου, παρουσίασε την Τρίτη 21/6, στα πλαίσια executive breakfast, η SPSS BI Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην παγκόσμια ημέρα κατά των ναρκωτικών, που γιορτάζεται στις 26 Ιουνίου, συμβάλλει με τον τρόπο της η Ένωση \"ΕΡΜΗΣ\", ενισχύοντας τον αγώνα του ΚΕΘΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Παναγιώτης Σάββας, Group Marketing Manager, και Δημήτρης Γεωργαντζάς, Group Product Manager της ΚIA Μotors, μίλησαν για το λανσάρισμα του ανανεωμένου Sportage, της νέας πρότασης στην κατηγορία SUV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory