To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα γενιά Κia Sportage

Νέα γενιά Κia Sportage
Νέα γενιά Κia Sportage

Συνέντευξη στην ΑΝΝΑ ΑΝΔΡΕΩΛΑ

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Κia Sportage και ποιες οι προδιαγραφές του σε επίπεδο επιδόσεων και άνεσης;

Π.Σ.-Δ.Γ.:
Το νέο Sportage είναι ακόμα ένας εκπρόσωπος της νέας εποχής της Κia, μετά τα πολύ επιτυχημένα cee’d και Venga, που στηρίζεται στην ευρωπαϊκή σχεδίαση, ποιότητα και κατασκευή. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στη Σλοβακία, στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Κia στη Zilina και έχει σχεδιαστεί στο σχεδιαστικό κέντρο της Κia στη Φρανκφούρτη, από την ομάδα του διάσημου -από την Audi- αρχισχεδιαστή Peter Schreyer. Το νέο Sportage είναι ένα πολυτελές/σπορ crossover όχημα, με μοναδική αισθητική, που προσφέρει ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα όχημα της κατηγορίας C σε «συσκευασία» SUV. Παράλληλα, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων και 135 ίππων προσδίδει στο αυτοκίνητο δυναμικές επιδόσεις, συνδυασμένες με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, κάτι που θα εκτιμήσει ιδιαίτερα το αγοραστικό κοινό.

Σχεδιαστικά, οι γραμμές του νέου Sportage είναι πολύ δυναμικές, κάνοντάς το ιδιαίτερα σπορ και πολύ συμπαγές. Η υιοθεσία της νέας οικογενειακής μάσκας της Kia, καθώς και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τονίζουν ακόμα περισσότερο τον ιδιαίτερο και άκρως ευρωπαϊκό χαρακτήρα του μοντέλου. Το νέο Sportage καινοτομεί και στον εξοπλισμό άνεσης, καθώς προσφέρει εξοπλιστικά στοιχεία, μοναδικά στην κατηγορία του, που αναδεικνύουν την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική του. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, σύστημα επικοινωνίας Bluetooth, σύστημα παρκαρίσματος με κάμερα οπισθοπορείας με ένδειξη στον εσωτερικό καθρέπτη, πανοραμική ηλιοροφή και πολλά άλλα!

Η μοναδικότητα του αυτοκινήτου όμως δε σταματάει στα παραπάνω. Το νέο Sportage πέρασε τις δοκιμές πρόσκρουσης του φημισμένου και αξιόπιστου Euro NCAP, αποσπώντας την υψηλότερη βαθμολογία ασφάλειας στην κατηγορία του, ξεπερνώντας ακόμα και τα αντίστοιχα μοντέλα των πλέων καταξιωμένων και πολυτελών γερμανικών μαρκών. Το νέο Sportage απευθύνεται σε άντρες-γυναίκες ηλικίας 30-50 χρονών, με δυναμικό τρόπο ζωής, με ή χωρίς παιδιά, σε μοντέρνους και δυναμικούς χαρακτήρες που έλκονται από την ιδέα ενός σύγχρονου και προσιτά πολυτελούς οχήματος, με το οποίο μπορούν να προχωρήσουν σε ανακαλύψεις και να αναδείξουν μέσω αυτού τις προτιμήσεις τους και τον ξεχωριστό τρόπο ζωής που ακολουθούν. Είναι το όχημα που συνδυάζει τις παραδοσιακές αξίες ενός C segment με αναβαθμισμένες τεχνικές δυνατότητες, που του επιτρέπουν μια πιο fun & exciting χρήση.

Τα κινητήρια σύνολα για το νέο Sportage θα είναι τα ακόλουθα:
• 1.6 GDI βενζίνη 2WD (μπροστινή κίνηση μόνο) 135ps
• 1.7 turbo diesel 2WD (μπροστινή κίνηση μόνο) 115ps
• 2.0 βενζίνη 4WD 163ps (δε θα εισάγεται προς το παρόν)
• 2.0 turbo diesel 4WD 180ps (δε θα εισάγεται προς το παρόν)

adb: Ποιες είναι οι διευκολύνσεις που παρέχετε στον πελάτη προκειμένου να αποκτήσει το νέο μοντέλο;

Π.Σ.-Δ.Γ.:
Οι κορυφαίες αξίες και η ποιότητα του νέου Sportage συνδυάζονται με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινάνε από τα 18,760 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους απόσυρσης. Σε αυτή την τιμή, μάλιστα, οι πρώτοι αγοραστές του αυτοκινήτου θα λάβουν σαν εξτρα προνόμιο, δωρεάν service και οδική βοήθεια για το καινούργιο τους αυτοκίνητο για τα πρώτα 4 χρόνια. Σε επίπεδο αξιοπιστίας και αυτό το μοντέλο, όπως όλα τα μοντέλα της KΙΑ Motors, υποστηρίζεται από τη μοναδική για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση, η οποία είναι και μεταβιβάσιμη.

adb: Ποιο είναι το μήνυμα της καμπάνιας που θα ακολουθήσετε και τι εκφράζει για την εταιρεία;

Π.Σ.-Δ.Γ.:
Το νέο Sportage θα υποστηριχτεί έντονα με above & below the line ενέργειες με κεντρικό μήνυμα «Οι κανόνες φτιάχτηκαν για να αλλάζουν». Η σύλληψη και υλοποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας του νέου Sportage ανήκει στη διαφημιστική μας εταιρεία “LOWE Athens”, που αποτύπωσε με έναν ξεχωριστό τρόπο τη φύση του νέου μας αυτοκινήτου. Οι διαφημιστικές ενέργειες θα έχουν σαν στόχο την προβολή του δυναμικού και ανατρεπτικού χαρακτήρα της μάρκας ΚΙΑ (challenger brand), αναδεικνύοντας την ομορφιά και τις αξίες του νέου μας μοντέλου το οποίο θα αποτελεί και την ναυαρχίδα της γκάμας για την ελληνική αγορά.

adb: Ποιες είναι οι τάσεις που θα επενδύσετε το 2ο εξάμηνο του 2011; Ποιοι είναι οι στόχοι που θα θέσετε και ποια η στρατηγική σας;

Π.Σ.-Δ.Γ.:
Η Kia δε θα σταματήσει στο νέο Sportage. Για το υπόλοιπο του 2011 συνεχίζει και επιφυλάσσει και άλλες εκπλήξεις. Εκπλήξεις που έχουν να κάνουν με το λανσάρισμα δύο ακόμα δυναμικών μοντέλων, το νέο Picanto και το νέο Rio, που θα πρωταγωνιστήσουν στις κατηγορίες των μικρών αυτοκινήτων, προσφέροντας εξαιρετική σχεδίαση και τεχνολογική υπεροχή έναντι των ανταγωνιστικών τους μοντέλων.

adb: Πώς εξελίσσεται η πορεία των πωλήσεων Kia με βάση την οικονομική συγκυρία;

Π.Σ.-Δ.Γ.:
Στο πλαίσιο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, τα μερίδια της Kia εξελίσσονται αυξητικά, όντας μάλιστα από τα υψηλοτέρα ανάμεσα στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Δυστυχώς όμως, η συνολικά τεράστια μείωση στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα, καθώς και η βαρύτατη φορολογία που πλήττει την αυτοκινητοβιομηχανία, περιορίζουν τη συνολική ζήτηση σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα. Στηριζόμενοι στις μοναδικές αξίες της Kia Motors, αλλά και στα νέα μας μοντέλα, προσδοκούμε να κερδίσουμε την προτίμηση περισσότερων καταναλωτών, που θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.