To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Encore: Σχεδιάζουµε και παράγουµε καµπάνιες µε κοινωνικό και επιχειρηµατικό αποτύπωµα

Encore: Σχεδιάζουµε και παράγουµε καµπάνιες µε κοινωνικό και επιχειρηµατικό αποτύπωµα

Με αφορµή το απαιτητικό project τουριστικής προβολής που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Encore για την Περιφέρεια Ηπείρου, η πρόεδρος και διευθύνουσα σύµβουλος της εταιρείας, Zένια Γεωργιάδου, µιλά στο adbusiness για όλα εκείνα που κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει. Επίσης, αναφέρεται στις συνεργασίες της Encore, ενώ αποκαλύπτει τα σχέδια της επιχείρησης για το µέλλον.

Γράφει ο Δηµήτρης Τσουκαλάς

adb: Πρόσφατα η Encore ολοκλήρωσε το πολυδιάστατο έργο «Δικτύωση και προβολή του τουρισµού της Περιφέρειας Ηπείρου». Ποιες ήταν οι προκλήσεις που έκρυβε ένα τόσο απαιτητικό project και πώς το προσεγγίσατε µέσα σε αυτά τα περίπου πέντε χρόνια που διήρκεσε;

Η πρόκληση για την Encore ήταν να εντάξει την  Ήπειρο στο χάρτη των τουριστικών προορισµών, µέσα από µια σειρά δράσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ξεκινήσαµε… from scratch.  Ένας τόπος πραγµατικά πλούσιος σε φυσικό και πολιτιστικό απόθεµα αναζητούσε τον τρόπο να φτάσει στον potential επισκέπτη του. Ξεκινώντας από το σχεδιασµό της ταυτότητας, αναπτύξαµε το brand Epirus µέσα από ένα αφήγηµα που παρουσίαζε την  Ήπειρο ως τον µοναδικό ελληνικό προορισµό τεσσάρων εποχών, όπου µπορείς να δεις και να ζήσεις όλα όσα χωράνε σε µια ήπειρο. Αυθεντικότητα και βιωσιµότητα για τον Προορισµό  Ήπειρο, αναδείχθηκαν και ταυτίστηκαν σε µια καµπάνια που ορίστηκε από την «απάτητη» φυσική οµορφιά, από τα µνηµεία που αντέχουν στην ιστορία και από την καθηµερινότητα των ανθρώπων της, που κρατούν τον πολιτισµό του τόπου τους µέσα από τις παραδόσεις. Η προώθηση της Ηπείρου επιτεύχθηκε µέσα από εκστρατείες marketing Β2C, παρουσιάσεις σε ειδικά κοινά σε όλη την Ευρώπη, εκθέσεις τουρισµού, αλλά και υψηλής αξίας B2B meetings µε buyers έτοιµους να γνωρίσουν και να υπογράψουν συµβόλαια µε τους επαγγελµατίες της Ηπείρου.

adb: Ποια άλλα έργα έχετε υλοποιήσει την τελευταία δεκαετία όσον αφορά την τουριστική προβολή περιφερειών; Θα λέγατε πως αυτός είναι ο τοµέας που εξειδικεύεστε;

Με το ξέσπασµα της κρίσης στην Ελλάδα, αποφασίσαµε να επενδύσουµε στην προβολή προορισµών µέσω συγχρηµατοδοτούµενων προγραµµάτων.  Ήταν η εποχή που µειώθηκαν ή κόπηκαν οι διαφηµιστικές δαπάνες. Στο αντικείµενο της προώθησης τουριστικών προορισµών είδαµε την ευκαιρία, και κάπως έτσι ξεκίνησε η συµµετοχή µας σε δηµόσιους ανοικτούς διαγωνισµούς µε αντικείµενο την τουριστική προβολή περιφερειών. Κερδίσαµε διαγωνισµούς και προωθήσαµε στο εξωτερικό την Περιφέρεια Ηπείρου, την Περιφέρεια Κρήτης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Αποκτήσαµε εµπειρία και εξειδικευτήκαµε σε ένα χώρο που µας κράτησε ζωντανούς.

adb: Ποιες άλλες υπηρεσίες προσφέρει η Encore; Πώς µπορεί να βοηθήσει brands και διαφηµιζόµενους;

Η Encore δηµιουργήθηκε πριν από 15 χρόνια µε αντικείµενο τη στρατηγική branding και επικοινωνίας. Σχεδιάζουµε τη στρατηγική branding σε προϊόντα, προορισµούς, αλλά και πολιτικά πρόσωπα. Οι περισσότεροι διαφηµιζόµενοι µπερδεύουν το branding µε την οπτική ταυτότητα. Στη διαδικασία διαµόρφωσης του brand, αναλύουµε την αγορά (primary & secondary research) και χρησιµοποιώντας σύγχρονα εργαλεία marketing, καταλήγουµε στο USP και στο essence του υπό διαµόρφωση brand, για να δηµιουργήσουµε εν τέλει το αφήγηµά του και να στηρίξουµε την επικοινωνία του. Η οπτική ταυτότητα έρχεται µετά, να ολοκληρώσει την εικόνα του brand µέσα από τα values που ανέδειξε η στρατηγική.


adb: Μπορείτε να µας αναφέρετε κάποιες άλλες από τις συνεργασίες σας;

Εκτός από τις περιφέρειες που αναφέρθηκαν παραπάνω, έχουµε δουλέψει µε: ΚΟΤ (Κυπριακός Οργανισµός Τουρισµού), Helexpo, ΟΠΕ (Ελληνικός Οργανισµός Εξωτερικού Εµπορίου), Alumil, Expert, Euroconsultants, Μονή Λαζαριστών, Mayor hotels & resorts, ∆ήµο Τρικκαίων, ∆ήµο Άρτας, ∆ήµο Ιωαννιτών, ΚτΠ (Κοινωνία της Πληροφορίας), Αναπτυξιακή Ηπείρου, ΣΕΒΕ, ΣΒΕ, τόσο σε projects που αφορούσαν το branding, όσο και σε δράσεις που στόχευαν στην εξωστρέφεια.

adb: Κινείστε και στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας; Ποια είναι η στρατηγική σας στο συγκεκριµένο πεδίο;

Πελάτες που χρειάζονται πολιτική επικοινωνία εµφανίζονται συνήθως πριν από τις εκλογικές αναµετρήσεις. Προσωπικά, δουλεύω πολιτικές καµπάνιες για κόµµατα και πρόσωπα από τη δεκαετία του ’90. Και, όχι, η πολιτική δεν αντιµετωπίζεται επικοινωνιακά όπως ένα προϊόν! Εάν δεν ασχολείσαι µε την πολιτική επικαιρότητα, εάν δεν είσαι up today µε τα πολιτικά πράγµατα της χώρας, δεν µπορείς να κάνεις πολιτική επικοινωνία. Εκτός αν πιστεύεις… ότι το brief του πελάτη αρκεί. Πολιτική επικοινωνία όµως χωρίς να προηγηθεί έρευνα για να αναλυθούν και να αξιολογηθούν τα αποτελέσµατα, δεν γίνεται.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Encore; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισµό;

Είµαστε µια µικρή οµάδα µε πολύ µεγάλη εµπειρία στη στρατηγική επικοινωνίας, στο management συγχρηµατοδοτούµενων έργων, στο legal support των ευρωπαϊκών έργων, µε positioningexperts in results-oriented communication”, και mottoStrong concepts are based on good strategies”. Σχεδιάζουµε και παράγουµε καµπάνιες µε κοινωνικό και επιχειρηµατικό αποτύπωµα. Η αποτελεσµατική διαχείριση της αναλογίας κόστους/revenue κάνει την εµπλοκή της Encore στα µεγάλα έργα asset σε κάθε πιθανή συνεργασία.

adb: Το γεγονός πως προέρχεστε από το χώρο της διαφήµισης έχοντας υπάρξει για 15 χρόνια µέτοχος και διευθύνουσα σύµβουλος της Point Zero, τι σηµαίνει για τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της Encore; Πώς έχει επηρεάσει την «αποστολή» της εταιρείας;

Από τις αρχές του 2000 και όσο ακόµη βρισκόµουν στην Point Zero, είχα διαπιστώσει την ανάγκη ενός ολιγοµελούς εταιρικού σχήµατος στο χώρο της επικοινωνίας που θα λειτουργούσε µε outsourcing. Ο απεγκλωβισµός από τα σχήµατα που λειτουργούν µε υψηλό κόστος και χαµηλό revenue rate, έγινε στόχος τη στιγµή που άφησα την Point Zero και ξεκίνησα την Encore. Η εµπειρία µου στη διαφήµιση όλα τα προηγούµενα χρόνια έκανε εύκολη τη δηµιουργία ενός δικτύου συνεργατών που µε εµπιστεύονται και τους εµπιστεύοµαι.

adb: Τι επιφυλάσσει το µέλλον για την εταιρεία; Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τη συνέχεια και ποια τα προγραµµατισµένα βήµατα;

Η Encore θα συνεχίσει να παίρνει µέρος σε διαγωνισµούς προβολής και δηµοσιότητας, και µε την εµπειρία που ήδη διαθέτει, να τους κερδίζει, είτε αυτόνοµα είτε µέσω συνεργασιών. Ταυτόχρονα ετοιµάζουµε ένα νέο concept προώθησης του γαστρονοµικού τουρισµού, µε σκοπό να το παρουσιάσουµε σε περιφέρειες και δήµους, προκειµένου να ενταχθεί σε προγράµµατα προβολής. Παράλληλα, είµαστε εδώ για τους φορείς -δηµόσιους και ιδιωτικούς- που αναζητούν την… ταυτότητά τους, για να σχεδιάσουµε τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν, ώστε να αποτυπωθούν ως brands και να συνδεθούν µε τα κοινά τους. Least but not last, στην πολιτική επικοινωνία, η συνεργασία της Encore, αφενός µε εταιρεία έρευνας και αφετέρου µε εταιρεία εξειδικευµένη στο digital marketing, δηµιουργεί ένα εργαλείο που στηρίζεται στο optimization της χρήσης των social media, χρησιµοποιώντας τα insights των potential voters.