BAAS DIGITAL: Success story σε performance campaigns για το Boekenbali
Η BAAS DIGITAL σημειώνει ακόμα ένα success story σε performance campaigns, με τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που έφερε πρόσφατα για την BoekenBalie, ένα e-shop μεταχειρισμένων βιβλίων στην Ολλανδία, με τη χρήση META Conversions Campaigns.
Εφαρμόζοντας μια performance στρατηγική για την BoekenBalie, η BAAS DIGITAL εστίασε σε πολλαπλές Conversions / Sales campaigns ταυτόχρονα με Reach / Brand Awareness σε prospecting αλλά και remarketing κοινά, κάνοντας χρήση και των αυξημένων δυνατοτήτων των advantage+ sales campaigns αλλά και product catalog campaigns. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το ειδικό sales activation "Second hand Book Week" που έλαβε χώρα τον Μάρτιο του 2024, οδήγησαν τον ίδιο μήνα σε ένα εντυπωσιακό 25x ROAS σε ό,τι αφορά στα δημιουργικά του activation.
Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο έως σήμερα, η BAAS DIGITAL κατάφερε να μειώσει το CPA (Cost per Acquisition) από 8€ σε 1€ με το ROAS (Return on Ad Spend) να ακολουθεί την ακριβώς αντίστροφη πορεία προς τα επάνω.
Η επιτυχία αυτή επιβεβαιώνει τη διαρκή δέσμευση της BAAS DIGITAL για υψηλή απόδοση και καινοτομία στο performance advertising και το e-commerce.