H Arrow για τα Peugeot Scooters
Στον «αέρα» με δύο τηλεοπτικά σποτ βρίσκεται η νέα επικοινωνία που σχεδίασε η Arrow για τα μηχανάκια πόλης της Peugeot, Vivacity και Τweet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον «αέρα» με δύο τηλεοπτικά σποτ βρίσκεται η νέα επικοινωνία που σχεδίασε η Arrow για τα μηχανάκια πόλης της Peugeot, Vivacity και Τweet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TeleUnicom, ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Sony Ericsson στην Ελλάδα, ξεκίνησε συνεργασία με την Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φόρμουλα κοινής αποδοχής για τον τρόπο καταβολής των αμοιβών αναζητούν τηλεοπτικοί σταθμοί, διαφημιζόμενοι και διαφημιστές, ενώ η ΕΙΤΗΣΕΕ παράλληλα σημειώνει πως είναι ώρα για αυτορρύθμιση στη αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για την αδυναμία της Ελλάδας να εκπληρώσει τους όρους του μνημονιου και για την ανάγκη επαναδιαπραγμάτευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Sfera 102,2, δίνοντας βάση στις νέες τεχνολογίες και στην επικοινωνία με τους ακροατές του σταθμού, εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τη διαδικτυακή του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Politics ανέθεσε η εταιρεία Nikas το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος έμμεσης επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, καθώς και την οργάνωση γραφείου Τύπου της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αξία των Predictive Analytics και την πορεία τους στην ελληνική και τη διεθνή αγορά, αναλύει η διευθύνουσα σύμβουλος της SPSS BI Greece, Ιωάννα Κουτρουβή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από μια σειρά σεναρίων που είχαν κυκλοφορήσει για το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, η αθλητική εφημερίδα \"Εξέδρα\" αλλάζει τελικά χέρια και περνάει στην κατοχή του Μιχάλη Ανδρουλιδάκη!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
\"Come back\" στην κερδοφορία από το 2012, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και μείωση κόστους. Το σχεδιο της Argo για το Alter σε...τίτλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο business unit ίδρυσε η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου (ΕΛΕΔ), το Web Travel Marketing (WTM), προσφέροντας στρατηγικές λύσεις διαδικτυακής τουριστικής επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μείωση του κόστους λειτουργίας τους και η αναπροσαρμογή της τιμολογιακής και πιστωτικής πολιτικής, έφεραν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για τις εταιρείες Τηλέτυπος και Πήγασος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Grandsales, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, κάνει την είσοδό της σε δύο ακόμη αγορές, αυτές της Λάρισας και της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory