
Οργανωτικές αλλαγές στον ΟΤΕ
Μια σειρά οργανωτικών αλλαγών επέρχονται από την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου στη διοικητική ομάδα του ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σειρά οργανωτικών αλλαγών επέρχονται από την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου στη διοικητική ομάδα του ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πιο γρήγορο 500αράκι όλων των εποχών, το Abarth 695 Tributo Ferrari, θα είναι το κεντρικό έκθεμα στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοσό 4 εκ. ευρώ θα διαθέσει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης για την προώθηση Προϊόντων ΠΟΠ, ΠΓΕ και βιολογικών ως υγιεινά σνακ σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Forthnet ανακοίνωσε την κατανομή καθηκόντων των ανώτατων διοικητικών στελεχών του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημέρωση για μουσικά, ψυχαγωγικά και καλλιτεχνικά θέματα θα προσφέρει το τηλεοπτικό κανάλι Mad μέσω ειδικής ενότητας του in.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται η νέα διεθνής καμπάνια της Fanta τόσο στη χώρα μας όσο και σε αρκετές χώρες της Ευρώπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners εντάχθηκε το Club Hotel Casino Loutraki, που έχει σαν βασική επιδίωξη την αύξηση της δημοσιότητάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για τη διοργάνωση συνεδρίου πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UpSet>SkG ανέλαβε, μετά από κλειστό spec, το δημιουργικό λογαριασμό της Porcelana, με τη συνεργασία των δυο πλευρών να έχει ήδη ξεκινήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα brands, επενδύσεις στο διαδίκτυο και ψηφιακά formats απαντούν οι διεθνείς εκδοτικοί όμιλοι στην σημερινή κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό τέσσερις προϋποθέσεις-διορθωτικά μέτρα εγκρίθηκε τελικά η εξαγορά της Μεβγάλ από τη Vivartia από την Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cambo Industries έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας της Olympic Air στο facebook, όπου ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται για το πρόγραμμα Weekendair.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory