
Wind: Νέα Γενική Δ/ντρια HR
H κα. Λία Βασιλάκη ανέλαβε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού (Chief HR Officer) στην Wind Eλλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH κα. Λία Βασιλάκη ανέλαβε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού (Chief HR Officer) στην Wind Eλλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπλήρωσε 18 μήνες λειτουργίας το Κέντρο Ανθρώπινης Υποστήριξης Ασπροπύργου, μια πρωτοβουλία της ΜΚΟ Άρτος & Δράση, με την ενίσχυση της εταιρείας Παπαστράτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ dot προηγείται στο spec του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), για το έργο Εθνική Επικοινωνιακή Εκστρατεία Πρόληψης των Λοιμωδών Νοσημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την karamella αποτελεί η Μαριάννα Μαρινάκη-Γόντικα, που ασκούσε καθήκοντα Business Development & Client Service Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πιο πολύτιμες Ημερήσιες Προσφορές της Χρονιάς, προσφέρει το elapare.gr με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για κοινωφελείς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία της Advocate με τη Ζωή Μπελούκα και την ομάδα της «σφραγίζει» έναν επιτυχημένο γάμο, από τον οποίο οι πελάτες, νυν και μέλλοντες, δεν έχουν παρά να ωφεληθούν τα μάλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το spec της Interamerican για το business unit Anytime Insurance Online, με τον λογαριασμό να μοιράζεται τελικά σε δύο εταιρείες αναδόχους, τη Bold Ogilvy και τη Fortnue.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTέσσερις εταιρείες συμμετέχουν στο τελικό στάδιο της διαδικασίας του spec της Emporiki Bank για το δημιουργικό κομμάτι του λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αcumen ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας (δημιουργικό και media) του πρώτου βιολογικού super market του ομίλου Κυριακίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Φάγε διεύρυνε η Can Communications, σχεδιάζοντας αυτήν τη φορά την εταιρική της σελίδα για την αγορά της Ιταλίας (www.fageitalia.it).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Action Way Communication Services ανέθεσε η εταιρεία Lumina P.V. το πρόγραμμα Δημοσιότητας και ολοκληρωμένης επικοινωνίας με τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου η ΕΕΔΕΒΕ συμπλήρωσε 45 χρόνια ζωής και πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση με θέμα «45 χρόνια Διαφήμισης και Επικοινωνίας στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory