
Στόχος μας η πρωτιά...
Ο Alain Bulbulyan, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Emporiki Rent, μιλά στο Retail Business για τους στόχους της εταιρείας και όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Alain Bulbulyan, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Emporiki Rent, μιλά στο Retail Business για τους στόχους της εταιρείας και όχι μόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη social ενέργεια με τίτλο «Σ.ΠΑ.ΣΥ.ΜΟ.», δημιούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα Getitnow.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα λειτουργία στην υπηρεσία Market Intelligence προσέθεσε η Nielsen, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα του site www.goodchannel.gr, της πολυκαναλικής διαδικτυακής πλατφόρμας του ΟΠΑΠ, παρουσιάζει στη νέα της καμπάνια η Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ermis Direct Innovation Αward, απέσπασε στα Ermis Awards 2010 η Solid Sales και οι Λουκάς Πετρούνιας, Βικτώρια Λουπάκου και Μαρία Λεούση, μας δίνουν τις λεπτομέρειες τη βραβευμένης τους δουλειάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Πουλάκης αναλαμβάνει από 10/1/2011 την ενοποιημένη Εμπορική Διεύθυνση του ΑΝΤ1 Radio, Ρυθμός 9,49 και της Heaven Music.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Alter Channel επανήλθε με νέα ανακοίνωσή του στο θέμα των διαπραγματεύσεων των οφειλών του με τις πιστώτριες τράπεζες, διευκρινίζοντας ότι συνεχίζονται κανονικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έλλη Στάη, αναλαμβάνει από τα μέσα Ιανουαρίου την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΝΕΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Αθηνά Τσίγκρου εντάχθηκε στο δυναμικό της Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Marketing Communications Manager για το Allou! Fun Park και το Kidom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥιοθετήθηκε με πλειοψηφία από την Ολομέλεια Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, η Έκθεση Πρωτοβουλίας σχετικά με τον αντίκτυπο της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wind Ελλάς προχωρά σε διαδικασία spec για την ανάθεση του λογαριασμού media για το έτος 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory