
Στο Alpha Media Group ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης
Τη θέση του διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας του Alpha Media Group αναλαμβάνει ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας του Alpha Media Group αναλαμβάνει ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αφροδίτη Στάθη εντάσσεται στη στελεχιακή ομάδα της V+O Communication, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Corporate Aff airs & Business Development Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η συνεργασία της Μαριάννας Γεωργιοπούλου με τη Wind Ελλάς, μετά από 11 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΔΕΕ Digital διεξάγει το πρόγραμμα «Training in Digital Marketing», με στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιρειών-μελών της ΕΔΕΕ με το ψηφιακό marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο της συνεργασίας, η προβολή του περιεχομένου της ΕΤΟΑΑ στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της Αθήνας www.breathtakingathens.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Υπάρχει ένα Xperia για σένα» βρίσκεται στον «αέρα» η νέα διαφημιστική καμπάνια της Sony Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κονδύλι των 400.000 ευρώ θα διατεθεί για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Kandy Creative ανέθεσε το δημιουργικό λογαριασμό και τα media η Duxiana μετά από διερεύνηση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρόσφατες διοικητικές αλλαγές φέρνουν στο προσκήνιο τις διαθέσεις των πολυεθνικών αφεντικών της διαφήμισης και σίγουρα δείχνουν ότι έρχονται πολύ σημαντικές αλλαγές και ζυμώσεις σε συμμετοχές και πρόσωπα στην ελληνική διαφημιστική αγορά…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 7,5 χρόνια συνεργασίας με τη Microsoft, ο Χρήστος Τσάγκος αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία για να ακολουθήσει νέα επαγγελματική πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bonjour/Design Consultants επιμελήθηκε τη μορφοποίηση, το σχεδιασμό και το branding του καταστήματος Κωτσόβολος στο εμπορικό πάρκο του Αερολιμένα Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πρόσωπο του Κόμπε Μπράιαντ θα στηρίξει η Turkish Airlines τη νέα διαφημιστική της καμπάνια, η οποία συνδέεται άμεσα και με την αύξηση των δρομολογίων προς την Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory