
Η Kantor/Advice προηγείται στη Γ.Γ. Ισότητας Φύλων
Η ένωση εταιρειών Kantor/Advice προηγείται μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ένωση εταιρειών Kantor/Advice προηγείται μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Looking ανέλαβε το δημιουγικό λογαριασμό της εταιρείας Τσακίρης Μαλλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του launching event της συνεργασίας του Island με την Aria Γεύσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεκαεννέα εταιρείες, είτε σε κοινοπραξίες είτε μεμονωμένα, εκδήλωσαν ενδιαφέρον στους τρεις διαγωνισμούς του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ηλεκτρονική πλέον μορφή το καθημερινό φύλλο της ιστορικής εφημερίδας, με το μέλλον των εργαζομένων να παραμένει ασαφές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε περισσότερα από 200.000 άτομα προσέφερε η Pizza Fan τα προϊόντα της, μέσω του κοινωνικού της προγράμματος «Γεύση Συμμετοχής».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο ερώτημα «Πιστοποιείται η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη;» καλούνται να απαντήσουν οι συμμετέχοντες στη φετινή διοργάνωση του CSR Reporting Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 600.000 ευρώ θα διαθέσει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου για τη διεξαγωγή έρευνας για τους σκοπούς της διεθνούς έρευνας PIAACKEEA 3/10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες συνεχίζουν στην επόμενη φάση της διαδικασίας διεκδίκησης του διαφημιστικού λογαριασμού της Εμπορικής Τράπεζας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών φιλοξενίας, προβολής και επικοινωνίας εκδηλώσεων της «Photobiennale 2010» προκηρύσσει το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leo Burnett κατακυρώθηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός της μπίρας Mythos, μετά από spec που διενήργησε η Μύθος Ζυθοποιία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μυστικά του facebook «ξεδίπλωσε» η Think Digital στην εκδήλωση Facebook Applications Seminar 2010 που διεξήχθη στις 23/11.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory