Στην Davlas&PaRtners το Club Hotel Casino Loutraki
Στο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners εντάχθηκε το Club Hotel Casino Loutraki, που έχει σαν βασική επιδίωξη την αύξηση της δημοσιότητάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners εντάχθηκε το Club Hotel Casino Loutraki, που έχει σαν βασική επιδίωξη την αύξηση της δημοσιότητάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαγωνισμό για τη διοργάνωση συνεδρίου πραγματοποιεί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η UpSet>SkG ανέλαβε, μετά από κλειστό spec, το δημιουργικό λογαριασμό της Porcelana, με τη συνεργασία των δυο πλευρών να έχει ήδη ξεκινήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με νέα brands, επενδύσεις στο διαδίκτυο και ψηφιακά formats απαντούν οι διεθνείς εκδοτικοί όμιλοι στην σημερινή κρίση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπό τέσσερις προϋποθέσεις-διορθωτικά μέτρα εγκρίθηκε τελικά η εξαγορά της Μεβγάλ από τη Vivartia από την Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cambo Industries έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας της Olympic Air στο facebook, όπου ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται για το πρόγραμμα Weekendair.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα για τους τρόπους ενίσχυσης των αναγκών και των επιχειρηματικών σχεδίων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, πραγματοποιεί η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η έρευνα που θα διεξαχθεί από την PepsiCo-HBH θα καθορίσει το αποτέλεσμα στο spec που «τρέχει» η εταιρεία για το δημιουργικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό σύνθημα «read more, know more, live more» είναι στον «αέρα» η νέα ολοκληρωμένη διαφημιστική εκστρατεία της εφημερίδας Μετρό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιστολή στον Τηλέμαχο Χυτήρη απέστειλε ο εκδότης της Direction Eκδοτικός Οργανισμός, Βαγγέλης Παπαλιός, καταθέτοντας την πρότασή του για τα εκδοτικά προϊόντα ειδικής στόχευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο μόνος λόγος που μπορούμε να φανταστούμε την τόσο μεγάλη μυστικοπάθεια, στο spec για το δημιουργικό της κινητής, είναι ότι έχει προσκαλέσει και εταιρείες που έχουν conflict συμμετοχής. Εντάξει, σωστή η τακτική, αλλά αν κάποιοι πελάτες μάθουν για τις συμμετοχές των διαφημιστικών, δεν νομίζω να ενθουσιαστούν με την ιδέα… Οπότε κάποιοι προβληματίζονται…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα online και παραδοσιακά Μέσα, στο φετινό συνέδριο Interact, που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 8-9 Ιουνίου, ανακοίνωσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory