
Από Σεπτέμβριο για τον ζύθο…
Από Σεπτέμβριο αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αγορά μπίρας… Οι καταθέσεις/παρουσιάσεις έχουν ολοκληρωθεί και όλοι αναμένουν την ετυμηγορία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό Σεπτέμβριο αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την αγορά μπίρας… Οι καταθέσεις/παρουσιάσεις έχουν ολοκληρωθεί και όλοι αναμένουν την ετυμηγορία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αγαπημένες παιδικές ταινίες, μεταγλωττισμένες στα ελληνικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από 2 εκατομμύρια οι fans και followers του digital δικτύου για τον μήνα Μάιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφαρμογή που προσφέρει χρήσιμα εργαλεία στους διοργανωτές ή ομιλητές ενός Συνεδρίου, για τη δημιουργία άμεσης σχέσης με το κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξε ο έλεγχος που πραγματοποιήθηκε σχετικά με τη χρηματοδότησή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι το φετινό Μάιο, οι νέοι επέλεξαν το neolaia.gr για να ενημερωθούν για τα θέματα που τους ενδιαφέρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔική της σελίδα στο Facebook απέκτησε η ενέργεια «Οπαδοί Ζωής», στο πλαίσιο Εκστρατείας Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τη Δωρεά Οργάνων και Ιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» βρίσκεται από τις 20 Μαΐου, η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Κρις Κρις “Τόστιμο” της Elbisco.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καλοκαίρι φέρνει ταξίδια, μπύρες κι άφθονο σεξ κι ελάτε μαζί μας για να δείτε τι εννοούμε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Lay’s ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με τον Γιώργο Σαμαρά, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας “Messi Photo”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση υψηλού επιπέδου από το Υπουργείο Υγείας, το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων και την Hepatitis Public Policy Association.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH μπύρα Άλφα δίνει το σύνθημα για το καλοκαίρι που ξεκινάει, με το δεύτερο τηλεοπτικό της σποτ, που υπογράφει δημιουργικά η Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory