
Νέα Marketing Manager στην Καραμολέγκος
Η Μαρία Κατσαμπούρη ανέλαβε τα καθήκοντα της Marketing Manager στην Αρτοβιομηχανία, ενισχύοντας σημαντικά το στρατηγικό τμήμα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Μαρία Κατσαμπούρη ανέλαβε τα καθήκοντα της Marketing Manager στην Αρτοβιομηχανία, ενισχύοντας σημαντικά το στρατηγικό τμήμα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σημαντική ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του στο διεθνές τοπίο και περισσότερα από 80 μέλη συνεχίζει την πορεία του ο ΣΕΚΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wedia δημιουργεί μία Facebook εφαρμογή για την Amita, που είναι αφιερωμένη στις μητέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα χρυσό και δύο αργυρά βραβεία design απέσπασε η Linakis Digital στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό European Design Awards, που έλαβε χώρα στην Κολωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CONCEPT Communication Strategies ανέλαβε την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Sweete, του φυσικού γλυκαντικού από το φυτό stevia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον Ιούνιο στα κανάλια FOX & FOX Life.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Η+Κ Strategies σχεδίασε την εκστρατεία «Αναπνέω», μια πρωτοβουλία της Novartis Hellas με την υποστήριξη της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚεντρικό θέμα αποτέλεσαν οι «Ανθεκτικές Οικονομίες σε κοινωνίες χωρίς αποκλεισμούς», ενώ βάρος έπεσε στην απασχόληση εργαζομένων μεγαλύτερης ηλικίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσπασε τα κοντέρ και στο Facebook ο εορτασμός για τα 75 Χρόνια της ΑΒ Βασιλόπουλος, που υποστήριξε η XPLAIN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια για το δίκτυο εσωτερικού της Aegean και της Olympic Air, με τίτλο “Στρατός”, που υπογράφει δημιουργικά η Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα και τη HAPCO παραμένει η θέση του Γενικού Γραμματέα, την οποία καλύπτει η Σίσσυ Λυγνού. Πρόεδρος ο I. Miksa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παγκόσμια καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Leo Messi φέρνουν και στην Ελλάδα τα κορυφαία επώνυμα σνακ στον κόσμο, Lay\'s.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory