
Η πρεμιέρα του Ολυμπιακού στα Novasports!
Η 1η αγωνιστική των ομίλων του Champions League και η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Παρί Σεν Ζερμέν, ζωντανά και αποκλειστικά στα κανάλια Novasports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 1η αγωνιστική των ομίλων του Champions League και η αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Παρί Σεν Ζερμέν, ζωντανά και αποκλειστικά στα κανάλια Novasports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γράμμα «Ε» είναι το λογότυπο του νέου τηλεοπτικού καναλιού πανελλαδικής εμβέλειας, που... «γεννήθηκε» την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρώτη θέση στο Mega έδωσε την Τετάρτη η κωμική σειρά «50-50».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ποδοσφαιρικός αγώνας της Εθνικής Ελλάδας, που προβλήθηκε από το Μega, βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ GR.EC.A. (Greek e-Commerce Association) ανακοίνωσε ότι τα μέλη του ξεπέρασαν τις 85 εταιρίες, οι οποίες συνολικά παράγουν τζίρο άνω του 1 δις Ευρώ από B2C online πωλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fame διοργάνωσε καλοκαιρινό event για τη νέα καμπάνια της Heineken, προκαλώντας όλους τους φίλους της μπύρας να ανακαλύψουν τα όριά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοινώθηκαν τα ονόματα των 532 εργαζομένων που επελέγησαν από την πρώτη προκήρυξη για τη στελέχωση του μεταβατικού φορέα της “ΔΤ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτραμμένο με ενδιαφέρουν στους αγώνες του Eurobasket είναι το ελληνικό κοινό, με τον αγώνα της Εθνικής κόντρα στη Φινλανδία να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του top 10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ TENA ενισχύει την προϊοντική της παρουσία με νέο λανσάρισμα, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της στην παγκόσμια και ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 80 της χρόνια γιορτάζει φέτος η Οικονομική Επιθεώρηση, διοργανώνοντας μια σειρά εκδηλώσεων για την ελληνική οικονομία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε λιγότερο από 2 μήνες θα είναι στην Ελλάδα ο ιδρυτής του Center for Advanced Coaching (CAC), Hendre Coetzee, για να μιλήσει στο Σεμινάριο Ηγεσίας της SARGIA Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory