Παπαστράτος: Υποστηρίζει τη ΜΚΟ \"Άρτος & Δράση\"
Συμπλήρωσε 18 μήνες λειτουργίας το Κέντρο Ανθρώπινης Υποστήριξης Ασπροπύργου, μια πρωτοβουλία της ΜΚΟ Άρτος & Δράση, με την ενίσχυση της εταιρείας Παπαστράτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπλήρωσε 18 μήνες λειτουργίας το Κέντρο Ανθρώπινης Υποστήριξης Ασπροπύργου, μια πρωτοβουλία της ΜΚΟ Άρτος & Δράση, με την ενίσχυση της εταιρείας Παπαστράτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την karamella αποτελεί η Μαριάννα Μαρινάκη-Γόντικα, που ασκούσε καθήκοντα Business Development & Client Service Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πιο πολύτιμες Ημερήσιες Προσφορές της Χρονιάς, προσφέρει το elapare.gr με στόχο τη συγκέντρωση χρημάτων για κοινωφελείς σκοπούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Φάγε διεύρυνε η Can Communications, σχεδιάζοντας αυτήν τη φορά την εταιρική της σελίδα για την αγορά της Ιταλίας (www.fageitalia.it).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Action Way Communication Services ανέθεσε η εταιρεία Lumina P.V. το πρόγραμμα Δημοσιότητας και ολοκληρωμένης επικοινωνίας με τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Δεληγιάννης, μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με τη Wind Ελλάς, αποχώρησε από την εταιρεία, για να ακολουθήσει μια νέα επαγγελματική πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο σύγκρουσης η διάθεση και διαχείριση 140.000 ευρώ για τη διαφημιστική προβολή του Επιμελητηρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκρυθμη είναι η κατάσταση στο Alter εξαιτίας των καθυστερήσεων στην καταβολή των δεδουλευμένων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτότυπη social ενέργεια με τίτλο «Σ.ΠΑ.ΣΥ.ΜΟ.», δημιούργησε το ηλεκτρονικό κατάστημα Getitnow.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα λειτουργία στην υπηρεσία Market Intelligence προσέθεσε η Nielsen, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση της διαφημιστικής αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λανσάρισμα του site www.goodchannel.gr, της πολυκαναλικής διαδικτυακής πλατφόρμας του ΟΠΑΠ, παρουσιάζει στη νέα της καμπάνια η Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory