PHD: Ανακοίνωσε νέο International chief executive
Η PHD ετοιμάζεται να προωθήσει τον managing director της PHD Australia, Toby Hack στο νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief executive της PHD International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PHD ετοιμάζεται να προωθήσει τον managing director της PHD Australia, Toby Hack στο νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief executive της PHD International.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nivea Men, ως αποκλειστικός χορηγός του τομέα προσωπικής φροντίδας της Real Madrid CF, συνεχίζει την επιτυχημένη συνεργασία της και «συστήνει» τη NIVEA MEN CREME, με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε τη Δευτέρα το επεισόδιο της σειράς «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ελληνικός κινηματογράφος κέρδισε μέρος των τηλεθεατών την Τετάρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Commonwealth/McCann του ομίλου Interpublic πρόσθεσε περισσότερες αρμοδιότητες σε ότι αφορά τον λογαριασμό της General Motors, αφαιρώντας τες παράλληλα από τη Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη εφημερίδα των Βορείων Προαστίων εδώ και 50 χρόνια, που καλύπτει την επικαιρότητα σε 8 Δήμους, κυκλοφορεί ανανεωμένη από τις 13 Φεβρουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς συναγωνισμό το βράδυ της Δευτέρας η εκπομπή του ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή του Alpha με τη Βίκυ Χατζηβασιλείου συγκίνησε ξανά τους τηλεθεατές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μια επιτυχία για το κανάλι «Ε», στην ενημέρωση αυτή τη φορά και στο πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαλά νούμερα για τους Συμμαθητές, πρώτο του Μπρούσκο στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic ολοκήρωσε τη συνεργασία του με τον CEO της Campbell Ewald, Jim Palmer για τους χειρισμούς σε memo ρατσιστικού περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory