Ο Σπύρος Κουρούπης στο Comm Group
Καθήκοντα συμβούλου Διοίκησης στο Comm Group ανέλαβε ο Σπύρος Κουρούπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθήκοντα συμβούλου Διοίκησης στο Comm Group ανέλαβε ο Σπύρος Κουρούπης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Fuel Athens ανέθεσε το διαφημιστικό της λογαριασμό η Βιβεχρώμ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της -αξίας 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων- προχωράει η Johnson & Johnson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυξημένα κατά 27,5% ήταν τα κέρδη που παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο του 2010 η Publicis Groupe, ο διεθνής διαφημιστικός όμιλος, στον οποίο, μεταξύ άλλων, ανήκουν οι Starcom MediaVest, Leo Burnett και Saatchi & Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η easyJet αναδείχθηκε η «Δημοφιλέστερη Αεροπορική Εταιρεία Χαμηλών Τιμών» στα Βραβεία Κοινού του διεθνούς και έγκριτου περιοδικού Conde Naste Traveller, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσμιος χορηγός της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012, που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο, ετοιμάζεται να ανακηρυχθεί η Procter & Gamble.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Red Design Consultants δημιούργησε την ταυτότητα για τα 3 νέα προϊόντα μελιού της ΑΒ Βασιλόπουλος, που εμπλουτίζουν τη σειρά παραδοσιακών προϊόντων «η Άλφα Bήτα κοντά στην ελληνική γη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αφαίρεση της Lean Mean Fighting Machine από το ψηφιακό διαφημιστικό της roster, αποφάσισε να προχωρήσει η Coca-Cola, μετά την καμπάνια που έτρεξε η συγκεκριμένη εταιρεία στο Facebook για το brand Dr Pepper, η οποία έκανε αναφορά σε ταινία «ροζ» περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Olympic Air συνεχίζει τη συνεργασία της με το NovaΣΠΟΡ FM και προσφέρει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια στους επισκέπτες του αθλητικού portal του sport-fm.gr και του αντίστοιχου portal για το αγγλικό ποδόσφαιρο, www.england365.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία όμως της aea relate με την Ατλάντικ συνεχίζεται, παρά την αίτηση υπαγωγής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο άρθρο 99. Μάλιστα, οι άνθρωποι της aea τονίζουν πως τώρα σκοπεύουν να στηρίξουν την Aτλάντικ ακόμη περισσότερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον τομέα της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας επεκτείνεται ο όμιλος της Top Mage, ιδρύοντας την BeWired.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Connective WGSE στρέφει το ενδιαφέρον της σε στρατηγικές επικοινωνίας μέσω διαδικτύου, με στόχο να επικοινωνεί αλληλεπιδρώντας με τα κοινά της σε ολόκληρο τον κυβερνοχώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory