Προσεχώς
Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζει μετά το Πάσχα παίχτης του χώρου του οργανωμένου λιανεμπορίου που δεν μας έχει συνηθίσει σε ανάλογες κινήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη διαφημιστική καμπάνια ετοιμάζει μετά το Πάσχα παίχτης του χώρου του οργανωμένου λιανεμπορίου που δεν μας έχει συνηθίσει σε ανάλογες κινήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟυδέποτε συναντήθηκαν στον ίδιο προθάλαμο του γραφείου του Γιώργου Μπόμπολα ο Γιάννης Πρετεντέρης με τον Θέμο Αναστασιάδη. Ναι, ο Θέμος επισκέφθηκε την Παρασκευή 19/2 το μεγαλοεκδότη, όμως στο σαλονάκι συνάντησε άλλο στέλεχος του Πήγασου και όχι τον Γ. Πρετεντέρη, που έχει να πατήσει το πόδι του στο Χαλάνδρι εδώ και πολύ καιρό.Το ότι ο αρθρογράφος των «Νέων» και σύμβουλος παρά τω Ψυχάρη έχει συναντήσει τον Φώτη Μπόμπολα εις τας εξοχάς, αυτό είναι άλλο θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέκταση της εφαρμογής του αγγελιοσήμου και στο Ιnternet μελετά (πολύ σοβαρά) η κυβέρνηση, ενώ δέχεται πιέσεις να ευθυγραμμίσει το ποσοστό, καθώς δεν έχει νόημα η κλιμάκωσή του όταν κανείς μπορεί να τιμολογεί στο μέσο με το χαμηλότερο ποσοστό και να τοποθετεί τις διαφημίσεις μετά όπου θέλει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάντως, όλες τις προηγούμενες ημέρες βγήκαν τα μεγάλα μαχαίρια στα blogs για τα… μάτια του Οργανισμού, με την κρυφή ελπίδα των συντακτώντων ανυπόγραφων posts να δει ο υπουργός Πολιτισμού Π. Γερουλάνος τις μπηχτές περί υπόγειων διαδρομών και σχέσεων στο spec του ΟΠΑΠ. Βέβαια μάθαμε ότι ο Γερουλάνος δεν μασάει από αυτά, γιατί ξέρει από Αμερική ότι αυτός είναι ένας πρωτόγονος τρόπος να κάψεις κάποιον υποψήφιο. Το έχει δηλώσει στους συνεργάτες του: «δεν θα δεχτώλαμογιές, θα πάρω κεφάλια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο παλιό σύνθημα φαίνεται να γίνεται στην αγορά και επικοινωνιακά επίκαιρο… Περισσότερα προσεχώς…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερικοπές ελαστικών και ανελαστικών εξόδων κατά 20% και όχι cut του 20% των εργαζομένων επιδιώκει η διοίκηση του ΔΟΛ. Όπερ σημαίνει ότι μέσα σε αυτό το 20% περιλαμβάνονται από το… φωτοτυπικό χαρτί έως και αρκετοί δημοσιογράφοι και διοικητικοί. Κρατήστε όμως αυτό: Στόχος αρχικός είναι οι τεχνικοί και διοικητικοί και τέλος οι δημοσιογράφοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε spec αγνώστου ταυτότητας φαίνεται πως είναι το e-shop…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλά κι ένας πολύ σημαντικός γάμος ακούγεται ότι είναι στα σκαριά στο χώρο του production… Στρατηγικής σημασίας συμφωνία, αλλά θέλει υπομονή μέχρι να πέσουν οι υπογραφές…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προκήρυξη και οι όροι της μπέρδεψαν λίγο την αγορά, αλλά ήδη οι συμμαχίες ετοιμάζονται και κάποιες εξ αυτών θα θεωρηθούν κι εκπλήξεις.Πάντως κάτι τα conflicts, κάτι τα διεθνή δίκτυα, κάτι το διπλό της κοινοπραξίας, κάτι οι κύκλοι εργασιών, φαίνεται ότι οι συμμετέχοντες δεν θα ξεπεράσουντους οκτώ με εννέα... Βέβαια, υπάρχει ένας μήναςμέχρι την καταληκτική ημερομηνία και κανείς δεν μπορεί να μιλάει με βεβαιότητα από τώρα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Τη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου για την τελευταία εξαετία στην ΕΡΤ ΑΕ, στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, ΔΕΚΟ, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κρατικούς οργανισμούς κ.λπ., ζητεί με έγγραφό του προς τη Διεύθυνση Επιθεώρησης του ΥπουργείουΟικονομικών ο Γενικός Επίτροπος Επικρατείας, Γιώργος Σχοινιωτάκης». Το δημοσίευμα φιγουράριζε σε όλες τις εφημερίδες το προηγούμενο Σάββατο 13 Μαρτίου… Μένει να δούμε αν και πώς θα εφαρμοστεί… Και για την ΕΡΤ μικρό το κακό, αφού έτσι κι αλλιώς την πάνε για συρρίκνωση, για τις υπόλοιπες ΔΕΚΟ όμως και τους ΟΤΑ έχει να πέσει πολύ γέλιο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη shortlist που αναμένεται να ανακοινώσει η επιτροπή του διαγωνισμού μπορεί αντί για τους δυο που όλοι περιμένουν να παίξει και τρίτος παίχτηςστην τελική ευθεία…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναβλήθηκε γι’ αργότερα η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 120 εκατ. ευρώ, της εισηγμένης Ελεύθερη Τηλεόραση (Αlter).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory