H νέα πρωτοβουλία του IAB Hellas για το ζήτημα που αφορά όλη την αγορά και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προκλήσεις που καλούνται να διαχειριστούν διαφημιζόμενοι, agencies και media
Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως επικοινωνιακά η Fix ξεκινάει από πλεονεκτική θέση, καθώς -όπως λένε οι άνθρωποι της εταιρείας- οι σχετικές έρευνες έδειξαν πως το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό του 70% των καταναλωτών όταν ακούει τη λέξη Fix είναι… μπίρα.
Ανακούφιση στην αγορά επικοινωνίας από την απόσυρση της διάταξης για παρακράτηση 8% στα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών. Αν είχε εφαρμοστεί, θα είχε προκαλέσει «έμφραγμα» στο χώρο, πλήττοντας… θανάσιμα τη ρευστότητα. Στην απλή τριγωνική σχέση ΜΜΕ-Mediashop-Διαφημιζόμενος η συνολική επιβάρυνση από την παρακράτηση θαάγγιζε το 17%!
Κι όμως είναι… Όπως ακούσαμε, Marketing Director σημαντικoύ διαφημιζόμενου από την περιφέρεια κάλεσε στην έδρα της εταιρείαςδιαφημιστικές της Αθήνας για παρουσιάσεις. Ως εδώ καλά. Το θέμα, όμως, είναι πως τελικά δεν υπήρξε καμία εξέλιξη. Κανείς δεν σεβάστηκε τον κόπο και τα χιλιόμετρα των ανθρώπων. Κι όχι μόνο αυτό, στοτέλος τους ζητήθηκε να υποστηρίξουν προσωπικές επιχειρηματικές δραστηριότητες του εν λόγω στελέχους… Οι ιδιοκτήτες/μέτοχοι το γνωρίζουν; Τι άλλο θα ακούσουν τα αυτιά μας;
Αληθεύει ότι η συνάντηση των 4 την περασμένη εβδομάδα στον Νέο Κόσμο και στο κτίριο της Ελευθεροτυπίας έγινε και για το ενδεχόμενοσυγχώνευσης των δύο πρακτορείων διανομής Τύπου, ‘Αργος και Ευρώπη. Η πρόταση προήλθε από την πλευρά των Σ. Ψυχάρη και Φ. Μπόμπολα,συνάντησε όμως την αντίθετη γνώμη του Θ. Αλαφούζου, καθώς συντρέχουν και ζητήματα ανταγωνισμού. Αυτό που συμφωνήθηκε είναι ναυπάρξουν περαιτέρω συνέργιες μεταξύ των πρακτορείων, με στόχο τις οικονομίες κλίμακας κατ’ αρχήν χωρίς απολύσεις. Ακόμη πάντως οι εκδότες φέρονται να έχουν συμφωνήσει στη μείωση των προσφορών στις κυριακάτικες εκδόσεις, με maximum μία μόνο προσφορά ανά τίτλο φύλλου, είτε cd είτε dvd είτε βιβλίο, αλλά και στη θέσπιση «πλαφόν» σε ό,τι αφορά στα ένθετα περιοδικά ανά έκδοση. Επίσης, φέρονται να ζητούν την αναλογική κατανομή της κρατικής διαφήμισης με βάση κυκλοφορίες-αναγνωσιμότητες.
Στο προηγούμενο τεύχος είχαμε βγάλει ένα σχετικό δημοσίευμα με έναν πίνακα με τους πιθανούς μνηστήρες, τις πιθανότητες για κοινοπραξίες, ταconflicts των εταιρειών και όλα τα σχετικά… Διευκρινίζουμε ότι αυτή είναι η άποψη του περιοδικού μετά την ανάγνωση της προκήρυξης και η καταγραφή της αγοράς με τα σημερινά δεδομένα… Δεν μπορούμε να ξέρουμε για οικογενειακές διασυνδέσεις και ανθρώπους που ήταν στα Δ.Σ. δυο χρόνια πριν κι ούτε αν αυτά δημιουργούν conflicts ή είναι απλώςκουτσομπολιά… Επίσης, σίγουρο είναι ότι η Bold δεν έχει πρόβλημα συμμετοχής…
Υπόθεση έξι φαίνεται πως είναι το spec της Εθνικής Τράπεζας. Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στα spec του ΤΑΧ.ΤΑΜ. και της Τράπεζας Κύπρου και σύμφωνα με πληροφορίες το λογαριασμό διεκδικούν πλέον οι LeoBurnett, Fortune, Upset!, BBDO, Adel Saatchi & Saatchi και Arrow...
Ουδέποτε συναντήθηκαν στον ίδιο προθάλαμο του γραφείου του Γιώργου Μπόμπολα ο Γιάννης Πρετεντέρης με τον Θέμο Αναστασιάδη. Ναι, ο Θέμος επισκέφθηκε την Παρασκευή 19/2 το μεγαλοεκδότη, όμως στο σαλονάκι συνάντησε άλλο στέλεχος του Πήγασου και όχι τον Γ. Πρετεντέρη, που έχει να πατήσει το πόδι του στο Χαλάνδρι εδώ και πολύ καιρό.Το ότι ο αρθρογράφος των «Νέων» και σύμβουλος παρά τω Ψυχάρη έχει συναντήσει τον Φώτη Μπόμπολα εις τας εξοχάς, αυτό είναι άλλο θέμα.
Επέκταση της εφαρμογής του αγγελιοσήμου και στο Ιnternet μελετά (πολύ σοβαρά) η κυβέρνηση, ενώ δέχεται πιέσεις να ευθυγραμμίσει το ποσοστό, καθώς δεν έχει νόημα η κλιμάκωσή του όταν κανείς μπορεί να τιμολογεί στο μέσο με το χαμηλότερο ποσοστό και να τοποθετεί τις διαφημίσεις μετά όπου θέλει.
Πάντως, όλες τις προηγούμενες ημέρες βγήκαν τα μεγάλα μαχαίρια στα blogs για τα… μάτια του Οργανισμού, με την κρυφή ελπίδα των συντακτώντων ανυπόγραφων posts να δει ο υπουργός Πολιτισμού Π. Γερουλάνος τις μπηχτές περί υπόγειων διαδρομών και σχέσεων στο spec του ΟΠΑΠ. Βέβαια μάθαμε ότι ο Γερουλάνος δεν μασάει από αυτά, γιατί ξέρει από Αμερική ότι αυτός είναι ένας πρωτόγονος τρόπος να κάψεις κάποιον υποψήφιο. Το έχει δηλώσει στους συνεργάτες του: «δεν θα δεχτώλαμογιές, θα πάρω κεφάλια».
Περικοπές ελαστικών και ανελαστικών εξόδων κατά 20% και όχι cut του 20% των εργαζομένων επιδιώκει η διοίκηση του ΔΟΛ. Όπερ σημαίνει ότι μέσα σε αυτό το 20% περιλαμβάνονται από το… φωτοτυπικό χαρτί έως και αρκετοί δημοσιογράφοι και διοικητικοί. Κρατήστε όμως αυτό: Στόχος αρχικός είναι οι τεχνικοί και διοικητικοί και τέλος οι δημοσιογράφοι.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.