
Πάτησαν… και την Ακρόπολη
Φόντο διαφημιστικής καμπάνιας ο Ιερός Βράχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦόντο διαφημιστικής καμπάνιας ο Ιερός Βράχος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια φέρνει τη χαρά της κίνησης στις τηλεοπτικές οθόνες, τα κοινωνικά μέσα και τα καταστήματα Lidl σε πάνω από 30 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπευθείας ανάθεση για το σύνολο του δημιουργικού λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση σε 6 agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην νέα καμπάνια παρουσιάζει οκτώ βασικούς πυλώνες στον τομέα της εκτύπωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ''Οι παλιές μας συσκευές θέλουν κάτι να μας πουν!''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς ακόμη να έχει υπάρξει συμφωνία εξαγοράς για το Newsit
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο brand διατροφής και υγείας από την Χ.Κωστάρα και τον Χ.Αθανασιάδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια ήδη προβάλλεται σε τηλεοπτικά μέσα, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και digital ενέργειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑRebranding με digital καμπάνια για το παγωτό Plan(e)t
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Το σπίτι μας το λένε Ελλάδα. Και η Ελλάδα, τα λευκά είδη τα λέει NEF-NEF»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory