To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ποια media agencies αναλαμβάνουν την καμπάνια για τον εμβολιασμό

Ποια media agencies αναλαμβάνουν την καμπάνια για τον εμβολιασμό
Σήμερα, Τρίτη 29 Δεκεμβρίου, υποβάλλονται οι προσφορές στο spec του Υπουργείου Υγείας για την Εθνική Εκστρατεία για τον Εμβολιασμό, αλλά όπως φαίνεται η -ύψους 18,5 εκατ ευρώ- ανάθεση δεν θα προκύψει μετά από κάποια σκληρή «μάχη», καθώς στην ουσία ένα και μόνο σχήμα, φαίνεται, πως θα την διεκδικήσει.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η Τριμελής Επιτροπή του Υπουργείου Υγείας απηύθυνε πρόσκληση συμμετοχής στην διαδικασία σε έξι εταιρείες, χρησιμοποιώντας ως βασικό κριτήριο τα οικονομικά τους μεγέθη. Συγκεκριμένα επιλέχθηκαν εταιρείες που με βάση τα τελευταία επίσημα δημοσιευμένα οικονομικά τους στοιχεία καταγράφουν κύκλο εργασιών, που ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ. Την καμπάνια, λοιπόν, προσκλήθηκαν να διεκδικήσουν οι Τempo OMD, Ιnitiative, Wavemaker, Carat, Mindshare και Publicis (ZenithOptimedia).

Aσφαλείς πληροφορίες που έχει στην διάθεση του το advertising.gr, αναφέρουν πως εξετάστηκε το ενδεχόμενο τα έξι αυτά agencies να συμμετάσχουν στην διαδικασία σαν ένωση εταιρειών και να αναλάβουν από κοινού την καμπάνια. Το σενάριο αυτό, όμως, δεν ευοδώθηκε καθώς οι Ιnitiative, Carat, Mindshare και Publicis αποφάσισαν –καθεμία για τους δικούς της λόγους- να μην λάβουν τελικά μέρος. Οι Tempo OMD και Wavemaker, από την άλλη μεριά, επέλεξαν να συμμετάσχουν στο spec και, μάλιστα, να συνεργαστούν, σε μια εξέλιξη που στην ουσία σημαίνει πως υπάρχει μόνο ένας διεκδικητής, ο οποίος, φυσικά, θα είναι και ο ανάδοχος. Το σχήμα Tempo OMD/Wavemaker, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, θα είναι το μόνο που θα καταθέσει σήμερα οικονομική προσφορά και όπως όλα δείχνουν θα αναλάβει την εκστρατεία και το καθήκον να διαχειριστεί το ύψους 18,5 εκατ. ευρώ media budget.

Yπενθυμίζεται πως «αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. To αντικείμενο καταλαμβάνει:
α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο»