Πτώση 14,7% στη δαπάνη το 2010
Πτώση 14,7% στη δαπάνη το 2010Το συνολικό ποσό του περσινού διαφημιστικού budget υπολογίζεται στο 1,88 δισ. ευρώ. Βέβαια, αν και οι Κασσάνδρες περίμεναν πολύ μεγαλύτερη κάμψη, ο κλάδος της επικοινωνίας παραμένει για το μέλλον, καθώς το 2011 κατά γενική ομολογία αναμένεται ακόμη πιο δύσκολο.
Αναλυτικότερα, τη μεγαλύτερη πτώση διαφημιστικής δαπάνης το 2010 κατέγραψε το ραδιόφωνο, η οποία ανήλθε στο 25,2%. Ακολουθεί η τηλεόραση, στην οποία η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 18,4% και τα περιοδικά με πτώση 16,1%. Τις λιγότερες απώλειες είχαν οι εφημερίδες, η δαπάνη στις οποίες μειώθηκε μόλις 1,7%.
ΔΑΠΑΝΗ
Μέσο | Δαπάνη 2010 | Δαπάνη 2009 | Μερίδιο | Μεταβολή |
Ραδιόφωνο | 124.237.000 | 166.191.000 | 6,58% | -25.20% |
Τηλεόραση | 583.161.000 | 714.783.000 | 30,90% | -18,40% |
Περιοδικά | 746.009.000 | 889.805.000 | 39,50% | -16,10% |
Εφημερίδες | 434.131.000 | 441.723.000 | 23% | -1,70% |
Σύνολο | 1.887.538.000 | 2.212.502.000 | -14,70% |