To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πτώση 14,7% στη δαπάνη το 2010

Πτώση 14,7% στη δαπάνη το 2010
Πτώση 14,7% στη δαπάνη το 2010

Το συνολικό ποσό του περσινού διαφημιστικού budget υπολογίζεται στο 1,88 δισ. ευρώ. Βέβαια, αν και οι Κασσάνδρες περίμεναν πολύ μεγαλύτερη κάμψη, ο κλάδος της επικοινωνίας παραμένει   για το μέλλον, καθώς το 2011 κατά γενική ομολογία αναμένεται ακόμη πιο δύσκολο.

Αναλυτικότερα, τη μεγαλύτερη πτώση διαφημιστικής δαπάνης το 2010 κατέγραψε το ραδιόφωνο, η οποία ανήλθε στο 25,2%. Ακολουθεί η τηλεόραση, στην οποία η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε κατά 18,4% και τα περιοδικά με πτώση 16,1%. Τις λιγότερες απώλειες είχαν οι εφημερίδες, η δαπάνη στις οποίες μειώθηκε μόλις 1,7%.

ΔΑΠΑΝΗ

Μέσο
Δαπάνη 2010
Δαπάνη 2009
Μερίδιο
Μεταβολή
Ραδιόφωνο 124.237.000 166.191.000 6,58% -25.20%
Τηλεόραση 583.161.000 714.783.000 30,90% -18,40%
Περιοδικά 746.009.000 889.805.000 39,50% -16,10%
Εφημερίδες 434.131.000 441.723.000 23% -1,70%
Σύνολο 1.887.538.000 2.212.502.000   -14,70%