To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τι πιστεύουν οι Ευρωπαίοι για τις διαδικτυακές διαφημίσεις;

Τι πιστεύουν οι Ευρωπαίοι για τις διαδικτυακές διαφημίσεις;
Τι πιστεύουν οι καταναλωτές για τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο που βασίζονται σε cookies και στοιχείων ερευνών; Την απάντηση δίνει η έρευνα “Your Online Voices: Your Voice, Your Choice” της European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) που δημοσίευσε στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις και τη στάση των καταναλωτών απέναντι σε τέτοιες διαφημίσεις. 

Η έρευνα, που έγινε σε συνεργασία με την εταιρία ερευνών Clever Together, συγκέντρωσε στοιχεία από διαδικτυακές συνομιλίες με χιλιάδες ευρωπαίους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Λετονία.

Aπό την έρευνα αποκαλύφθηκε πως τα συναισθήματα των καταναλωτών ομαδοποιούνται στα εξής που δηλώνουν τι αναμένουν από τις διαφημίσεις:

1. Σεβασμό για το τι πραγματικά νιώθουν και περιμένουν οι καταναλωτές από τα brands στο διαδίκτυο.
2. Συνάφεια των διαφημιστικών μηνυμάτων με τα ενδιαφέροντα και τον τρόπο ζωής τους.
3. Σαφήνεια σχετικά με τις διαδικασίες της παροχής ψηφιακής διαφήμισης.
4. Πρακτικότητα των πληροφοριών, των πόρων και των διαθέσιμων εργαλείων για να γίνει χρήσιμη η ψηφιακή διαφήμιση. 
5. Σημασία των αλληλεπιδράσεων μάρκας-καταναλωτή που προκύπτουν μέσω της ψηφιακής διαφήμισης.

Πάνω από 3.000 Ευρωπαίοι καταναλωτές μοιράστηκαν περισσότερες από 1.800 ιδέες και σχόλια σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση στην Ευρώπη σήμερα. 

Όσο για το τι αξιολόγησαν ως χρήσιμο σε μια διαδικτυακή διαφήμιση; Αρχικά ανέφεραν πως μια διαφήμιση θα πρέπει να τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και σε νέες υπηρεσίες και προϊόντα, κατόπιν να υποστηρίζεται από ένα αξιόπιστο και γνωστό brand ενώ δήλωσαν προβληματισμένοι για τη χρήση των στοιχείων τους από τις εταιρίες αλλά και τις προθέσεις των εταιριών αναφορικά με την εκμετάλλευση ευάλωτων χρηστών ή την ενθάρρυνση κακών επιλογών. Τέλος τόνισαν πως δύσκολα εμπιστεύονται διαφημίσεις από πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών ενώ σκεπτικοί είναι και με τις διαφημίσεις στα social media. 

TAGS: Ευρώπη