“Dream Team”: Η FIBA γιορτάζει το ομαδικό πνεύμα στον Διαγωνισμό Φωτογραφίας 2025
Ο διαγωνισμός θα παραμείνει ανοιχτός έως τις 21 Νοεμβρίου 2025, ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 21 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διαγωνισμός θα παραμείνει ανοιχτός έως τις 21 Νοεμβρίου 2025, ενώ οι νικητές θα ανακοινωθούν στις 21 Δεκεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Oι νικητές θα αποκαλυφθούν στις 14 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη φάση του mentoring πέρασαν 12 φοιτητές, 8 από αυτούς συμμετείχαν στον τελικό και 3 αναδείχθηκαν νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H L’ORÉAL Hellas προσκαλεί τους νέους να συμμετέχουν και να οραματιστούν τον κόσμο της ομορφιάς του 2030
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ένα από τα σημαντικότερα "ραντεβού" της παγκόσμιας αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βραβεία διευρύνουν το αποτύπωμά τους, για να συμπεριλάβουν και άλλες ενέργειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέχρι και τις 4 Απριλίου η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη φετινή διοργάνωση κατατέθηκαν 3.184 υποψηφιότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται η υποβολή συμμετοχών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την Cream να αναδεικνύεται AD Agency of the Year, την Ευρωχαρτική ΑΕΒΕ να επιβραβεύεται ως Client of the Year και την Aegean Airlines ως Brand of the Year ολοκληρώθηκαν και φέτος οι απονομές των Ermis Awards 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναθεωρημένος διαγωνισμός με πέντε νέα sections
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τα νέα ταλέντα της Διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory