To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει όρια

Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, Πρόεδρος ΟΕ Εrmis Awards 2016
Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει όρια
Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2016, κάνει έναν απολογισμό της πρόσφατης διοργάνωσης, τονίζοντας το ηχηρό μήνυμα «αντίστασης» που προέκυψε από το ρεκόρ συμμετοχών.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Κάνοντας έναν μικρό απολογισμό της διοργάνωσης, τι θα λέγατε πως κατορθώσατε; Ποια στοιχεία ενσωματώθηκαν επιτυχημένα στη διοργάνωση και πού υπάρχει ακόμη δρόμος για να καλυφθεί;

K.Θ:
Ο απολογισμός της φετινής διοργάνωσης των Ermis Awards έχει σίγουρα θετικό πρόσημο, και σε αυτό βοήθησαν καθοριστικά τα αποτελέσματα της εκτενέστατης σχετικής έρευνας που είχαμε στη διάθεσή μας, ώστε να αφουγκραστούμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες από όλες τις συνιστώσες της αγοράς. Τόσο από πλευράς οργάνωσης και συμμετοχών, εμπλουτίζοντας τις κατηγορίες και αυξάνοντας τα μέλη των κριτικών επιτροπών, όσο και από πλευράς εκτέλεσης, μειώνοντας τη διάρκεια των τελετών απονομής και εισάγοντας, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, τη δυνατότητα real-time ενημέρωσης με την προοδευτική κατάταξη των εταιρειών ανά ενότητα και κατηγορία βραβείων κατά τη διάρκεια των απονομών -live στην οθόνη και μέσω του companion mobile app της δι-οργάνωσης- θεωρώ πως φέραμε το έργο μας εις πέρας με υπευθυνότητα και αντικειμενικότητα. Βεβαίως, δεδομένης της δυναμικής φύσης και της συνεχούς εξέλιξης του κλάδου, πάντα θα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και δρόμος να καλυφθεί, ώστε να είμαστε σε θέση να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις αναδυόμενες ανάγκες και απαιτήσεις.

adb: Ποιο είναι το σχόλιό σας για το ρεκόρ συμμετοχών που καταγράφηκε παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και την κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης;

K.Θ:
Στα φετινά Ermis Awards ο αριθμός των συμμετοχών ξεπέρασε κάθε προηγούμενη διοργάνωση, σπάζοντας το ρεκόρ και θέτοντας ακόμη πιο ψηλά τον πήχυ για τις επόμενες. Αυτό είναι ένα ηχηρό μήνυμα «αντίστασης» στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αναμφίβολα διανύει η χώρα μας, αλλά και μια απάντηση στην κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης που παρατηρείται, ως άμεση συνέπειά της. Η λέξη-κλειδί λοιπόν είναι η δημιουργικότητα. Φέτος αποδείξαμε πως τα brands, ακόμη και σήμερα, αξίζει να επενδύσουν στη δημιουργική διαφήμιση, διότι αυτή αποτελεί ένα αναπόσπαστο και αναντικατάστατο customer touchpoint με στιβαρά, αληθινά και μακροπρόθεσμα οφέλη. Το μέλλον ανήκει στους τολμηρούς, σε αυτούς που θα παραβλέψουν τον κίνδυνο και θα εντάξουν δυναμικά τη διαφήμιση στην επικοινωνιακή στρατηγική τους. Αυτοί είναι που θα ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες τους - και αυτήν τη γενναιότητα οφείλουμε να τη βραβεύσουμε στα Ermis Awards.

adb: Κατά τη γνώμη σας ποιοι διακρίθηκαν στα Ermis Awards; Αυτοί που κατάφεραν τι ακριβώς;

K.Θ:
Τα Ermis Awards είναι ένας θεσμός που ανήκει σε όλους μας. Η αληθινή διάκριση όμως ανήκει στους ανθρώπους που συμμετείχαν - σε αυτούς που κατάφεραν να περάσουν στο shortlist, στους νικητές, αλλά και σε όσους κατέθεσαν τη δουλειά τους. Πρόκειται για ανθρώπους που εργάζονται με κόπο, εμπνέονται και δημιουργούν σε καθημερινή βάση, πολύ πέρα από το χρονικό περιθώριο της ετήσιας διοργάνωσης. Η παρουσία τους και η συμμετοχή τους ήταν τιμή για εμάς, και αποτελούν την ουσιαστική αξία του θεσμού αυτού. Ο λόγος φυσικά και για τα ίδια τα brands που, αψηφώντας το ρίσκο, τόλμησαν να κάνουν το μεγάλο δημιουργικό τους βήμα και να επενδύσουν στη διαφήμιση. Αμφότεροι απέδειξαν περίτρανα πως η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει κανενός είδους όρια. Η ευθύνη για συνέπεια και έμπρακτη στήριξη όλων αυτών των ανθρώπων παραμένει σημαντική και, τώρα πιο πολύ από κάθε άλλη φορά, απαραίτητη.