Ανακοινώθηκε η shortlist των Care Awards
17 social marketing καμπάνιες από 8 χώρες συμπεριλήφθηκαν στη shortlist για τον τελικο γύρο κρίσης των 2016 Care Awards, που διοργανώνει η EACA.
Οι επιλεγμένες καμπάνιες θα αξιολογηθούν από ένα πάνελ στελεχών εταιρειών και εκπροσώπων των Media, στο οποίο προεδρεύει η MEP Dita Charanzova (ALDE). Οι καμπάνιες αυτές, ταξινομήθηκαν σε πέντε κατηγορίες: Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί και Μη Κυβερνητικά σώματα, Κυβερνητικά σώματα και σχετικοί οργανισμοί, Τοπικές και περιφερειακές Αρχές, Εταιρική Διακυβέρνηση και Healthy Lifestyle Promotion.
Η shortlist βρίσκεται ΕΔΩ
Οι νικητές των φετινών βραβείων θα ανακοινωθούν στη διάρκεια της Τελετής Απονομής στις Βρυξέλλες, στις 14 Ιουνίου και θα παραλάβουν τα βραβεία τους απο την πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής. Επιπλέον, μια ειδικά διαμορφωμένη επιτροπή θα επιλέξει εναν MEP, ο οποίος θα βραβευθεί για τη συνολική του προσφορά στην κοινωνία.
Ο βασικός στόχος των Care Awards, που διοργανώνονται από την EACA σε συνεργασία με την ACT Responsible, είναι να υπογραμμίσουν τη συνεισφορά της διαφημιστικής βιομηχανίας στην κοινωνία, μέσω επιλογής των καλύτερων social marketing καμπανιών και να εμπνεύσουν τους παράγοντες του κλάδου της διαφημιστικής επικοινωνίας γύρω από την κοινωνική υπευθυνότητα.
Οι επιλεγμένες καμπάνιες θα αξιολογηθούν από ένα πάνελ στελεχών εταιρειών και εκπροσώπων των Media, στο οποίο προεδρεύει η MEP Dita Charanzova (ALDE). Οι καμπάνιες αυτές, ταξινομήθηκαν σε πέντε κατηγορίες: Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί και Μη Κυβερνητικά σώματα, Κυβερνητικά σώματα και σχετικοί οργανισμοί, Τοπικές και περιφερειακές Αρχές, Εταιρική Διακυβέρνηση και Healthy Lifestyle Promotion.
Η shortlist βρίσκεται ΕΔΩ
Οι νικητές των φετινών βραβείων θα ανακοινωθούν στη διάρκεια της Τελετής Απονομής στις Βρυξέλλες, στις 14 Ιουνίου και θα παραλάβουν τα βραβεία τους απο την πρόεδρο της Κριτικής Επιτροπής. Επιπλέον, μια ειδικά διαμορφωμένη επιτροπή θα επιλέξει εναν MEP, ο οποίος θα βραβευθεί για τη συνολική του προσφορά στην κοινωνία.
Ο βασικός στόχος των Care Awards, που διοργανώνονται από την EACA σε συνεργασία με την ACT Responsible, είναι να υπογραμμίσουν τη συνεισφορά της διαφημιστικής βιομηχανίας στην κοινωνία, μέσω επιλογής των καλύτερων social marketing καμπανιών και να εμπνεύσουν τους παράγοντες του κλάδου της διαφημιστικής επικοινωνίας γύρω από την κοινωνική υπευθυνότητα.