To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

YouTube Works: Συμμετοχές μέχρι 28 Φεβρουαρίου

YouTube Works: Συμμετοχές μέχρι 28 Φεβρουαρίου
Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για τα βραβεία YouTube Works καθώς η διαδικασία υποβολής συμμετοχών ολοκληρώνεται στις 28 Φεβρουαρίου.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από την σελίδα των βραβείων https://www.youtube.com/intl/el/ads/youtube-works/

Τα βραβεία YouTube Works έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Kantar και έχουν ως στόχο την ανάδειξη της καλύτερης χρήσης του YouTube για την προσέγγιση του κοινού και την προώθηση μηνυμάτων, προϊόντων και ιδεών. H κριτική επιτροπή των βραβείων, η οποία αποτελείται από καταξιωμένους ειδικούς και επαγγελματίες στους χώρους της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και όχι μόνο, θα επιλέξει τις καλύτερες συμμετοχές στις κατηγορίες:

  • Best Media Strategy
  • Best Breakthrough Advertiser
  • Best Audience Insight
  • Best YouTube Integration
  • Best Creative Work
  • Best use of YouTube Performance Marketing
  • Best long-term use of YouTube

Στη συμμετοχή με την καλύτερη χρήση του YouTube ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μιας εταιρείας θα απονεμηθεί το ειδικό βραβείο GRAND PRIX.

Η διαδικασία επιλογής θα γίνει σε δύο στάδια ενώ οι νικητές των YouTube Works θα ανακοινωθούν στα τέλη Μαρτίου 2021. Βασική προϋπόθεση για τη δήλωση συμμετοχής είναι, η καμπάνια που παρουσιάζει ο κάθε υποψήφιος να ήταν ενεργή εντός της περιόδου 2019-2020.

Το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους μηνιαίους χρήστες ενώ κάθε μέρα παρακολουθούν σ’ αυτό, πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο. Αντίστοιχα, κάθε μέρα, ο μέσος Έλληνας αφιερώνει 35 λεπτά της ημέρας του στο YouTube. Τον Αύγουστο του 2020, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα επισκέφτηκαν το YouTube, εκ των οποίων οι μισοί ήταν ηλικίας μεταξύ 18 και 44 ετών.