Παγκόσμια διάκριση για το νερό ΑΥΡΑ
Παγκόσμια διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «Κάποια δάση έχουν τη δική τους Αύρα» που υλοποιείται από τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσμια διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ «Κάποια δάση έχουν τη δική τους Αύρα» που υλοποιείται από τον ΑΡΚΤΟΥΡΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μεταξύ των 49 πιο καλαίσθητων βιβλιοπωλείων του κόσμου, συμπεριέλαβε ο εκδοτικός οίκος Braun το κατάστημα Παπασωτηρίου στην οδό Πανεπιστημίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο «Καινοτομίας και Ανάπτυξης», απονεμήθηκε στη Cyta Ελλάδος στο πλαίσιο του 14ου Διεθνούς Συνεδρίου Τηλεπικοινωνιών InfoComWorld, το οποίο διοργάνωσε η Smart Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κορυφαία εταιρείας παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας στον κλάδο υγείας, αναδείχτηκε η Chandler Chicco, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα η APR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βραβείο στην κατηγορία «Charity and Voluntary Sector» των Webit Awards απέσπασε η Bakers Digital, για την καμπάνια «Give Greece a Chance».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον τίτλο της καλύτερης Digital PR εταιρείας της χρονιάς από το PR News, απέσπασε η Weber Shandwick, στη διάρκεια της ετήσιας τελετής PR News Digital PR awards της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To xάλκινο βραβείο Pentawards στην κατηγορία «Food/Soups Ready to eat dishes» απέσπασε η 2yolk, στη διάρκεια των ομώνυμων βραβείων που απονεμήθηκαν στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ανανεωμένο εργοστάσιο της Fiat στη Σερβία, αποτέλεσε προϊόν βράβευσης στα βραβεία του αυτοκινητιστικού οργανισμού Autobest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο «Corporate Finance Accountancy Firm of the Year» απένειμε στην KPMG Ελλάδας το περιοδικό Corporate Finance Intl.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον τίτλο του δεύτερου πιο «ελκυστικού» εργοδότη παγκοσμίως, απέσπασε ξανά η KPMG, με βάση τη λίστα του Universum \"The World’s Most Attractive Employers\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα διάκριση στα βραβεία Condé Nast Traveller Readers’ Travel έλαβε το The Romanos, a Luxury Collection Resort που βρίσκεται στην Costa Navarino.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον τομέα των media, η διεθνής αναγνώριση μιας ελληνικής εφημερίδας ως «εκδοτικού επιτεύγματος» δείχνει πως υπάρχει ελπίδα…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory