Mindshare: Η χρήση CLIC2C έφερε Ermis Bronze
Το βραβείο Ermis Bronze, στην κατηγορία Ermis Media/Έντυπα Μέσα κέρδισε η Mindshare για ένα έργο του Ford Focus, στο οποίο συνέβαλε και η εφαρμογή CLIC2C.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο Ermis Bronze, στην κατηγορία Ermis Media/Έντυπα Μέσα κέρδισε η Mindshare για ένα έργο του Ford Focus, στο οποίο συνέβαλε και η εφαρμογή CLIC2C.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο διακρίσεις απέσπασε πρόσφατα για το έργο της η ανεξάρτητη, ελληνική, εταιρεία με εξειδίκευση στην παραγωγή ντοκιμαντέρ υψηλής ποιότητας, ANEMON Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διεθνή πιστοποίηση για οικολογικά κτίρια, Breeam, απέκτησε το AB Green Store της ΑΒ Βασιλόπουλος, αποτελώντας επίσημα το πρώτο πράσινο ελληνικό κτίριο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Grand Award στην κατηγορία «Promotion» των Astrid Awards απέσπασε η Day6 για το έργο «Shoot ‘Em Down», που ψηφίστηκε και Best of the Show.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Global Marketing Excellence Award της Kraft Foods, κατέκτησε για τρίτη φορά η Lacta, με τη σημαντική συμβολή των OgilvyOne και Bold Ogilvy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κωτσόβολος ξεχώρισε για το καλό εργασιακό της περιβάλλον και διακρίθηκε από το Great Place to Work® Institute Hellas στην έρευνα Best Workplaces 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη βράβευση του ΟΠΑΠ προχώρησε το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για την προσφορά του στη στήριξη της λειτουργίας του Εθνικού Συστήματος Υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση σε διεθνές επίπεδο πέτυχε η Day6, καθώς απέσπασε το Χρυσό Βραβείο της κατηγορίας Promotion/Business-to-Business των Αstrid Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβείο καλύτερης εταιρείας στον «Εξοπλισμό σπιτιού», έλαβε η IKEA House Market στην Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τρια νέα βραβεία, τιμήθηκε η Πλαίσιο Computers στους θεσμούς Corporate Superbrands Greece 2011-2012 και Tech Excellence Awards 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναγνώριση για τη συνεχή προσπάθεια που καταβάλλει να προσφέρει στην κοινωνία, ήταν η βράβευση του ΟΠΑΠ στα Corporate Superbrands Greece 2011-2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory