Διάκριση για το Sony Ericsson Xperia™ X10 mini
Το Sony Ericsson Xperia™ X10 mini αναδείχθηκε «Ευρωπαϊκό Κινητό Τηλέφωνο 2010-2011» από την European Imaging and Sound Association (EISA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sony Ericsson Xperia™ X10 mini αναδείχθηκε «Ευρωπαϊκό Κινητό Τηλέφωνο 2010-2011» από την European Imaging and Sound Association (EISA).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ easyJet αναδείχθηκε η «Δημοφιλέστερη Αεροπορική Εταιρεία Χαμηλών Τιμών» στα Βραβεία Κοινού του διεθνούς και έγκριτου περιοδικού Conde Naste Traveller, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο πολυτελές συγκρότημα Rodos Palace κέρδισε φέτος δύο σημαντικές διακρίσεις στα Βραβεία Κοινού 2009 της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού Condé Nast Traveller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριπλή ήταν η διάκριση για την καμπάνια «Love in Action» της Lacta στα διεθνή βραβεία New York Festivals, που απονεμήθηκαν φέτος στις 10-12 Ιουνίου στη Σαγκάη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη χρονιά, τα παρθένα ελαιόλαδα της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas διακρίθηκαν στο διεθνή διαγωνισμό γεύσης και ποιότητας ΙΤQI Awards (International Taste & Quality Institute Awards).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 21 Ermis επιβραβεύτηκαν στα Ermis Awards 2015 οι επιτυχημένες ενέργειες και καμπάνιες που υλοποίησε ο Όμιλος ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο σημαντικά βραβεία απέσπασε στα φετινά ERMIS AWARDS η ταινία για το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, «η Πτήση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ βραβεύτηκε, στο πλαίσιο του συμποσίου «Αιωνόβια Brands», για την αδιάληπτη λειτουργία της για πέντε δεκαετίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory